Iako trgovački lanac “Tommy” nije tako davno pokrenuo svoju rođendansku kampanju #TvojeMisto, hrvatski potrošači već trideset godina dobro znaju gdje im je – misto. Kad je prije tri desetljeća “Tommy” počeo s nekoliko dućana, potrošači nisu mogli ni predvidjeti da će jednog dana to biti lanac u kojem će moći nabavljati sve što im treba – hranu i sve ostale kućne potrepštine, ovisno o tome je li riječ o hipermarketu, maximarketu, supermarketu ili samo marketu. I moramo reći da dalmatinski potrošači danas sa zadovoljstvom prihvaćaju informaciju da je jedna tvrtka iz Dalmacije postala šesti trgovački lanac u Hrvatskoj s kontinuiranim rastom tržišnog udjela, te da je 19. tvrtka po ukupnom prihodu u državi. U 2022. godini ostvarili su 546,45 milijuna eura prihoda uz već konstantan rast u odnosu na prethodne godine i postali maloprodajni tržišni lider u Dalmaciji. Prema podacima AZTN-a, “Tommy” ima najveći tržišni udio u Splitsko-dalmatinskoj županiji, Šibensko-kninskoj županiji, Zadarskoj županiji i Dubrovačko-neretvanskoj županiji.
U “Tommyju” su ponosni na svoj odnos prema potrošačima, kažu da su postigli povezanost s kupcima, što stalno nastoje naglasiti u autentičnoj i direktnoj kampanji #TvojeMisto, jer su, kažu, nastupili s pravom dozom topline i emocija. I tako je u svih njihovih 226 prodajnih mjesta u Hrvatskoj, koja su rasprostranjena diljem devet hrvatskih županija, kao i u gradu Zagrebu.
Ovaj važan trgovački lanac nikada ne bi mogao postati #TvojeMisto bez kvalitete koju nudi, prije svega kroz bogati asortiman domaćih proizvoda, i baš zato je zastupljenost hrvatskih proizvoda u “Tommyju” veća od 70 posto. I ne samo da u lancu prodavaonica uglavnom lansiraju hrvatske proizvode, nego je i potpora domaćoj proizvodnji strateška odrednica te trajni interes ove kompanije. Asortiman koji nudi na prodajnim mjestima strukturiran je prema željama i potrebama kupaca, a posebna pozornost posvećena je ponudi svježih namirnica. Proizvodi koje “Tommy” nudi imaju svoju emotivnu komponentu jer često dolaze upravo od lokalnih dobavljača, što kupcima jamči svježinu i kvalitetu namirnica. Kroz povezana društva u “Tommy” grupi investiraju i u prehrambeno-prerađivačku proizvodnju, pa je tako u godini obilježavanja velike 30. obljetnice lansirana i nova robna marka T!, koja obuhvaća veliki broj artikala u raznim kategorijama i, ono što je potrošačima najvažnije, predstavlja optimalan omjer cijene i kvalitete proizvoda.
Robna marka T! razvija se u posljednjih dvadesetak godina i unaprjeđuje koncept privatnih robnih marki u gotovo svim važnim kategorijama roba. To je dio poslovne strategije koja je usmjerena na prilagodbu potrebama i navikama potrošača te praćenju tržišnih trendova. Rezultati prodaje pokazuju povećanje potražnje za robnim markama. U asortimanu privatnih marki egzistira više od 600 proizvoda koji se prodaju u nekoliko linija robne marke: osim T!, još i Delicato, Bondi, Bellasana, Primax, Domax, Spectar… i taj će se asortiman, kažu u “Tommyju”, proširivati. Robna marka T! posljednja je linija, koju su lansirali krajem 2021. godine, s novim vizualnim identitetom i novim konceptom, što je unaprijedilo ukupnu ponudu “Tommyja” u tom segmentu. Istraživanja tržišta koja se provode upućuju na prepoznatljivost njihovih robnih marki kod potrošača te njihovu percepciju kao povoljne i kvalitetne alternative poznatim brendovima proizvođača.
”Naš je cilj da ‘Tommyjev’ potrošač konzumirajući proizvode pod našim privatnim robnim markama dobije osjećaj dodatne vrijednosti i povjerenja u proizvode, a odabirom pouzdanih dobavljača i kontinuiranim nadzorom proizvodnih procesa i kvalitete jamčimo potpunu sigurnost i zdravstvenu ispravnost proizvoda ‘Tommyjevih’ robnih marki”, poručuju iz tvrtke i naglašavaju kako većinu artikala pod privatnim markama za njih proizvode renomirani hrvatski proizvođači.
U ovom trgovačkom lideru stalno razvijaju i nove projekte, pa osim robnih marki moramo izdvojiti njihov webshop, Scan&Go, smanjenje otpada, kampanju “Vridilo se rodit”...
”Tommyjev” webshop u rekordnom je roku osvojio regiju, a sada je s uvođenjem express dostave, s prosječnom duljinom trajanja od svega 45 minuta, otišao i korak dalje. Usluga brze dostave dostupna je u šest gradova: Splitu, Dubrovniku, Šibeniku, Zadru, Rijeci i Zagrebu. Webshop je brz i jednostavan za korištenje, a dostupan je na webu i na aplikaciji te je nositelj certifikata “Odabrale mame” u kategoriji “internetska trgovina hranom i pićem”.
Scan&Go, dodatak mobilnoj “Tommy” aplikaciji, kupcima omogućava da, koristeći svoje pametne telefone, skeniraju proizvode i cijeli proces kupnje obave gotovo potpuno samostalno. Zahvaljujući ovoj inovaciji, kupci mogu skenirati bar-kod svakog proizvoda prije stavljanja željenih proizvoda u košaricu. Do potpuno završene kupnje dijeli ih samo odlazak do express blagajne za naplatu kako bi obavili plaćanje – debitnom karticom, kreditnom karticom ili gotovinom. Glavna je korist beskontaktne kupnje sa Scan&Go ušteda vremena.
– U “Tommyju” razumijemo da kupci stavljaju naglasak na inovacije, praktičnost i kvalitetu korisničke usluge. Scan&Go omogućuje nam da kupcima damo više neovisnosti i kontrole.
I kako i pristaje jednoj ozbiljnoj tvrtki, “Tommy” je pristupio i sporazumu o sprječavanju i smanjenju otpada od hrane, koji je potaknulo Ministarstvo poljoprivrede. Podržali su ovaj projekt pod nazivom “Zajedno protiv otpada od hrane” kako bi u svakodnevnom i direktnom kontaktu s potrošačima podignuli njihovu svijest te ih adekvatno informirali i educirali o mogućnostima manjeg bacanja hrane. Tako bi se približili zacrtanom cilju za smanjenje otpada od hrane za 30 posto u idućih pet godina. I ne samo to, jer ova se tvrtka brine i o zaštiti okoliša, između ostalog, i stalnim edukacijama djelatnika o odvajanju iskoristivih frakcija otpada: papira, kartona, folije, plastične ambalaže, stiropora, drvene ambalaže... Ulažu i u strojeve za baliranje kartona, folije, plastike i drva, a 2018. su postavili standard da svako novootvoreno ili preuređeno prodajno mjesto bude opremljeno strojevima za baliranje. Ali ni to nije sve, odgovorno ponašanje u očuvanju okoliša sastavni je dio njihove radne svakodnevice.
Ono što bi mnogi navijači “bilih” htjeli čuti na početku ove priče o dalmatinskom trgovačkom lideru jest kampanja “Vridilo se rodit” u sinergiji s Hajdukom. To podrazumijeva djetetovo učlanjenje u najdraži klub već u prvom mjesecu života, a onda i beba i roditelji uživaju u posebnim pogodnostima na odabrane baby proizvode do kraja ove godine.
Na koncu ne možemo zaobići izgradnju novog logističko-distribucijskog centra (LDC) tvrtke “Tommy” na zapadnom dijelu poslovne zone u Dugopolju, čija je ukupna vrijednost 45 milijuna eura, a realizira se na zemljištu površine 80 tisuća četvornih metara, po čemu je jedan od najvećih poslovnih pothvata.
Prije nekoliko tjedana započeli su radovi na izgradnji novog “Tommyjeva” logističko-distribucijskog centra u poslovnoj zoni Dugopolje. Ova strateška investicija, jedna od najznačajnijih u više od 30 godina postojanja tvrtke, treba donijeti novi iskorak u poslovanju, posebno kroz optimizaciju i racionalizaciju logističkih procesa, te objediniti nekoliko skladišnih lokacija na kojima sada poslujemo u jednu lokaciju, tehnološki opremljenu prema najsuvremenijim standardima u skladu s kriterijima održivog razvoja.
Projekt uključuje i instalaciju solarnih panela na zgradi.
Realizacijom ovako značajne investicije stvorit će se dodatne pretpostavke za daljnji razvoj prodajne mreže “Tommyja”, jer poslovni planovi podrazumijevaju daljnji rast prihoda i tržišnog udjela, kao i povećanje efikasnosti poslovanja.
Recimo još i to da se trgovački lanac “Tommy” rado pohvali time da je od 2019. godine nositelj međunarodnog certifikata “Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost”, koju im je dodijelila međunarodna organizacija ICERTIAS (International Certification Association) sa sjedištem u Zürichu, Švicarska.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....