Mercedes je lansirao novu trokraku zvijezdu u obiteljskom stilu u kojem su već napravljene C i S-klasa, što uopće nije loše zbog vizualne prepoznatljivosti. Nova E-klasa je istodobno i pozornica svjetskih premijera različitih tehnoloških inovacija, tako da je svojevrstan spoj luksuza i pameti njemačkih inženjera.
E-klasa je ključni model za Mercedes-Benz s mnoštvom inovacija najviše klase koji idu u pravcu autonomne vožnje. U usporedbi s prethodnim modelom nova E-klasa je duža 43 mm (4923 mm), dok joj je međuosovinski razmak izdužen za 65 mm i narastao je na 2939 mm.
Svaka prednja maska E-klasi osigurava prepoznatljiv karakter nudeći jedinstven stupanj raznolikosti. Jednodijelna stražnja svjetla s dvostrukim svjetlosnim trakama jasno identificiraju E-klasu kao novog člana obitelji Mercedesovih limuzina.
Unutrašnjost nove Mercedesove poslovne limuzine dodatno je definirana prepoznatljivim oblicima, dok opcijski dodaci uključuju dva 12,3-inčna zaslona nove generacije visoke razlučivosti. Ispod zajedničkog staklenog pokrova ova dva zaslona vizualno se spajaju u kokpit širokog prikaza koji se čini kao da lebdi u zraku.
Kao ploča s instrumentima, ovaj kokpit uključuje veliki zaslon s virtualnim instrumentima u direktnom polju pogleda vozača, kao i središnji zaslon iznad centralne konzole.
Među važnijim sigurnosnim sustavima pomoći vozaču su adaptivni tempomat, automatsko kočenje i zaustavljanje, Car to X communication (razmjenjivanje informacija s ostalim vozilima), poluautomatska vožnja te pametni telefon u funkciji ključa.
Vozaču će na raspolaganju biti i prilagodljive postavke ovjesa koje nude opciju izbora voznih karakteristika motora, ovjesa i upravljača. Tu je i Crosswind Assist sustav koji može pomoći vozaču u ublažavanju jakih bočnih udara vjetrova, kako bi se spriječio preveliki izlazak vozila iz vozne trake.
Početak prodaje nove E-klase predviđen je za proljeće, a dolazit će, za sada, sa dva 4-cilindarska 2.0-litrena motora, pri čemu je dizelaš potpuno nove konstrukcije. Radi se o modelima E 200 i E 220d čija će izlazna snaga biti 184 KS, odnosno 195 KS. Novi 4-cilindarski turbodizelaš krasi minimalna potrošnja od samo, prema tvorničkim podacima, 3,9 l/100 km.
Nešto kasnije u ponudi će se naći i ostali modeli, između ostalog E 350e koji uključuje plug-in hibridnu tehnologiju. Njegov 4-cilindarski benzinac u kombinaciji sa snažnim elektromotorom istiskuje ukupno 279 KS s okretnim momentom od 600 Nm.
Najsnažniji dizelski model bit će opremljen 6-cilindarskim (V6) agregatom s 258 KS i okretnim momentom od 620 Nm. Još jedna izvedba koja će podebljati ponudu jest E 400 MATIC sa 6-cilindarskim benzincem snage 333 KS. Dodatne izvedbe uključuju 4-cilindarski dizelaš sa 150 KS, dok će se ponuda benzinaca kretati između 183 KS i 245 KS, uz već spomenuti V6 sa 333 KS.
Snagu svih motora serijski će prenositi na stražnju osovinu novi automatski 9G-Tornic mjenjač, dok je opcijska ponuda pogon na sve kotače. Uz limuzinsku i karavansku verziju u planu su coupe i cabrio inačica, te AMG E63 sa 600 KS.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....