Aston Martin je Valhallu prikazao još 2019. godine s hibridnim pogonom i V6 motorom, da bi dvije godine kasnije dobio V8 agregat. Sada je konačno sve spremno i ovo je definitivni, serijski model čije isporuke startaju u drugoj polovini sljedeće godine.
U službenoj objavi se ističe da se Aston Martin tijekom razvoja udružio s Aston Martin F1 timom da bi ovaj pomogao u razvoju materijala, aerodinamike i dinamike vožnje.
Pogonski sustav se sastoji se od tri e-motora i 4,0 litarskog twin-turbo V8 agregata, uz kombiniranu snagu od 1079 KS.
Tu su i mjenjač s osam stupnjeva i dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri kotača, zatim kotači od 20 i 21 inča, gume Michelin Pilot Sport S 5, adaptivni Bilstein amortizeri, karbon-keramičke kočnice s diskovima 410 mm naprijed i 390 mm otraga, dva digitalna displaya u unutrašnjosti (10.25-inčni za vozača i 12.3-inčni osjetljiv na dodir), kao i modovi vožnje EV, Sport, Sport+ i Race.
Moguća je dakle i vožnja u elektro režimu, iako samo 14 kilometara i samo do 140 km/h. Tvrdi se i da položaj za vožnju daje vozaču osjećaj Formule 1, budući da je modificiran uz pomoć AMF1.
Ubrzanje do 100 km/h traje 2,5 sekunde, a najveća brzina je ograničena na 350 km/h. Automobil je težak 1655 kilograma, što je 120 kilograma manje od Lamborghinija Revuelto.
Aston Martin kaže da će Valhalla koristiti aktivne tehnologije kako bi smanjio jaz između "džentlmena vozača“ i profesionalca. U planu je serija od 999 automobila, pri čemu će osnovna verzija stajati oko 850.000 funti (s porezom).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....