Porsche Panamera ulazi u svoju treću generaciju modela. Luksuzna limuzina proizvođača sportskih automobila naglašava svoj sportski karakter još snažnijim pogonskim sustavima. Profil je poboljšan temeljito moderniziranim operativnim konceptom i obiljem inovativne tehnologije.
To uključuje novi sustav ovjesa Porsche Active Ride, koji kombinira značajno višu razinu udobnosti sa sportskim karakteristikama vožnje po kojima je Porsche poznat. Integracija vlastitog digitalnog ekosustava korisnika u Porsche Communication Management (PCM) nudi nove načine interakcije s automobilom. Tehnički, ali elegantan, dinamičan dizajn nove Panamere daje novo ažuriranje atraktivnim proporcijama linije modela. Širok raspon sustava pomoći vozaču i temeljito redizajnirana unutrašnjost usmjerena na vozača poboljšavaju iskustvo vožnje.
Snažniji E-Hybrid pogonski sklopovi i novi sustav ovjesa visokih specifikacija naglašavaju tvrdnju da se nudi najdinamičnija limuzina u segmentu.
Nova Panamera već dolazi s dvokomornim zračnim ovjesom s dva ventila i Porsche Active Suspension Management (PASM) kao standardnom opremom. Tehnologija s dva ventila odvaja povratnu i kompresijsku fazu kontrole amortizera i stoga nudi još širi raspon između udobnosti i sportskog stila: sustav osjetno prigušuje udarce od poprečnih zglobova i oštećenja ceste, dok istovremeno osigurava veću stabilnost tijela u dinamičnoj vožnji situacije. Upravljanje automobilom može se dodatno poboljšati zahvaljujući opcijskom upravljanju svim kotačima.
Uz to, inovativni sustav aktivnog ovjesa Porsche Active Ride dostupan je kao opcija za E-Hybrid modele nove Panamere. Ovaj sustav nadmašuje ostale koncepte ovjesa u svim relevantnim parametrima i nudi neviđeni raspon između udobnosti vožnje i dinamike vožnje. Osnova za to su novorazvijeni aktivni amortizeri – također s tehnologijom dva ventila – svaki spojen na električnu hidrauličku pumpu. To generira volumenski protok u amortizeru prema zahtjevu i stoga može stvoriti sile između karoserije i kotača na munjevit, vrlo precizan i ciljan način, koje se suprotstavljaju i gotovo u potpunosti kompenziraju sile koje proizlaze iz pobude ceste. Jednokomorni sustav zračnog ovjesa koji štedi težinu nadopunjuje ovu tehnologiju.
Šasija drži karoseriju Panamere cijelo vrijeme ravnom, čak i tijekom dinamičkog kočenja, upravljanja i manevara ubrzanja. Uz glatku vožnju, sustav gotovo potpuno apsorbira neravnine. U dinamičnim situacijama vožnje, sustav ovjesa Porsche Active Ride osigurava savršenu povezanost s cestom zahvaljujući uravnoteženoj raspodjeli opterećenja kotača.
Ako je aktiviran odgovarajući način rada, ovjes može prekomjerno kompenzirati tendencije propinjanja i kotrljanja kako bi se smanjile sile ubrzanja koje djeluju na putnike. U ovoj postavci, nova Panamera se naginje u zavojima kao motocikl. Povlači prednji dio prema dolje pri ubrzavanju, a stražnji pri usporavanju. Kada miruje, sustav ovjesa Porsche Active Ride podiže cijelo vozilo na udobnu visinu za ulazak ili izlazak.
Nova Porsche Panamera već je dostupna za naručivanje. Nudi proširenu standardnu opremu u usporedbi s prethodnikom sa zračnim ovjesom s dva ventila i dvije komore, LED matričnim prednjim svjetlima, ParkAssistom, prekidačem načina vožnje na upravljaču, hlađenim pretincem za pametni telefon s funkcijom induktivnog punjenja i poboljšanim filtrom za finu prašinu s GPS-om. podržana funkcija automatske recirkulacije zraka. U Njemačkoj Porsche nudi novu Panameru od 107.800 eura (Panamera 4 od 111.900 eura) uključujući PDV i opremu specifičnu za zemlju. Panamera Turbo E-Hybrid počinje od 192.500 eura. Isporuke u Europi počet će u ožujku 2024.
Porsche proizvodi novu Panameru u svojoj tvornici u Leipzigu, u Njemačkoj. Proizvodna lokacija u Saskoj usko je povezana s Panamerom: od 2009. do 2016. ondje je sklapana prva generacija sportske limuzine s četvera vrata, dok je kompletna proizvodnja preseljena u Leipzig 2016. s uvođenjem druge generacije. Preinake za prilagodbu proizvodnji treće generacije Panamere integrirane su u tvornicu tijekom proteklih nekoliko mjeseci.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....