U Hrvatskoj je u prvih osam mjeseci ove godine prodano 47.659 novih putničkih vozila, što je 12,1 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je u kolovozu prodano 3296 novih vozila ili 5,1 posto manje u odnosu na isti lanjski mjesec, podaci su Promocije plus.
Najviše novih putničkih vozila od siječnja do kraja kolovoza prodala je Škoda, njih 6.346, što je 13,3 posto od ukupne prodaje. Drugi je Volkswagen s prodajom od 5.526 novih vozila i udjelom u ukupnoj prodaji od 11,5 posto, treći je Renault.
Novih Renaulta u Hrvatskoj je prodano 3.582, što je udjel od 7,5 posto u ukupnoj prodaji, dok je Opel sa svojih 3.255 prodanih vozila na četvrtom mjestu. Opel pri tome drži 6,8 posto tržišta, a Toyota s 3.065 prodanih primjeraka 6,4 posto.
Škoda Octavia bila je najprodavaniji model i u kolovozu budući da je Octaviu odabrao 171 kupac. VW Tiguan je na drugom mjestu najprodavanijih s prodajom od 148 komada, treća je Kia Stonic (104). Suzuki Vitara našla je put do 90 kupaca, Hyundai Tucson do njih 83.
U dosadašnjem dijelu godine najviše je prodano benzinaca, njih 25.178, što je 52,8 posto od ukupne prodaje. Hibrida je prodano 23,8 posto ili 11.358 vozila, a dizelaša 8.827, odnosno 18,5 posto. Potpuno električni pogon odabralo je 1.373 kupaca odnosno 2,9 posto, a LPG njih 923 ili 1,9 posto.