Šest generacija Astre, svaka sa svojim specifičnim karakterom i jedan je od rijetkih Golfovih rivala, koji ga je uspio dva puta skinuti s evropskog trona najprodavanijeg automobila. Međutim, Astra se danas suočava s lošim strategijama Stellantisa zbog čega ispaštaju i proizvodnja i prodaja, piše klix.ba.
Najnovije izdanje Opelovog kompakta lansirano je prije tri godine. Nakon stagnacije serije K u njenoj drugoj polovini životnog vijeka, šesta generacija Astre je u svakom smislu postala ambicioznija nego ikad. Međutim, sada je pred Opelom veliki problem koji bi mogao potrajati.
Astra L je startala odlično i odmah je uspjela udvostručiti rezultate prodaje već prve godine na tržištu. Nisu to brojke kao 2005. ili 2006. godine, kada je Opel s Astrom H, s godišnjom prodajom većom od 450.000 jedinica, dva puta zaredom "slomio" kičmu Golfu i svrgnuo ga s evropskog trona, ali napredak u odnosu na prethodnicu postoji.
Također, Astra je ove godine za 10 mjeseci sa 70.761 registracija podigla prodaju za čak 47 posto u odnosu na 2023. godinu. No, s tim izvrsnim rezultatima, Opel neće moći nastaviti, jer se njena proizvodnja obustavlja, a zatim i usporava.
Njemačka marka sad je prisiljena smanjiti proizvodnju Astre u svojoj tvornici u Rüsselsheimu s dvije na jednu smjenu. Prije nego što nastupi taj plan, proizvodnja Astre će se u potpunosti obustaviti do božićnih praznika. Menadžment je zamislio da rad u jednoj smjeni traje samo do kraja januara, ali zabrinutost 1.600 radnika podsjeća na najgori scenario koji sve više zahvata automobilske tvornice širom Evrope.
Prema pojedinim izvorima, smanjena potražnja za Astrom je ono što je iznudilo ovu drastičnu odluku, koju su menadžeri proizvođača opisali kao "razočaravajuću", čak i u električnoj verziji. Ovo nije iznenađenje ni za jednog proizvođača, pa ne bi trebalo biti ni za Opel, s obzirom da tradicionalni modeli više ne mogu ni blizu ostvariti nekadašnje prodajne brojke.
Opel vjeruje da zna šta stoji iza niske prodaje ove najnovije Astre. Marka je uvjerena da je krivac konfiguracija njihove siromašne i ograničene ponude pogonskih motora. Nakon potpunog izbacivanja 1,5-litarskog dizela, Opel u trokutu 1,2-litarskog trocilindraša, preskupog plug-in hibrida i malo tražene električne verzije, ne može ponuditi kupcima širinu ponude koju imaju rivali.
Drugi problem za Astru je što dijeli proizvodno postrojenje s bratskim DS4, čija prodaja za 10 mjeseci nije premašila niti 10.000 jedinica, piše klix.ba.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....