Profitne marže u kineskoj automobilskoj industriji još su se smanjile u 2024. godini jer oštra konkurencija tjera proizvođače na popuste, a neki su proizvođači i propali. Profitna marža je u cijeloj industriji za proizvođače automobila na najvećem svjetskom tržištu iznosila u prosjeku 4,4 posto u razdoblju od siječnja do studenog, pokazuju podaci koje je 27. prosinca objavilo Kinesko udruženje osobnih automobila, piše Bloomberg.
U prosjeku su profitne marže iznosile pet posto 2023. godine. Dakle, u prošloj godini zabilježen je pad. Konkretna brojka neće posebno razveseliti direktore i dioničare kineskih auto-kompanija jer je prosječna marža kineske industrije 6,1 posto. Dakle, autoindustrija ruši prosjek u gospodarstvu.
Autoindustrija mora smanjiti troškove i povećati učinkovitost, te povećati razinu kontrole troškova, navode stručnjaci. Na ogromnom kineskom tržištu BYD Co. učvrstio svoju dominantu ulogu, a mnogi su se proizvođači ugasili – među njima Jiyu i HiPhi.
U studenom je profitna marža automobilske industrije još niža i iznosila je samo 3,3 posto. Inače, za usporedbu, svi govore da je Volkswagen u krizi (to je i istina), ali neto marža njemačkog diva je 4,6 posto, što je više od kineskog prosjeka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....