Nakon 17 godina i više od tri milijuna prodanih primjeraka, knjige narudžbi za treću generaciju Fiata 500 konačno su zatvorene. Nakon što je proizvodnja prekinuta u Sjevernoj Americi 2019. godine, kraj je napokon stigao i za retro dizajnirani Fiat 500 u Europi, uključujući i Veliku Britaniju. Ovaj simpatični mali auto, koji je u osnovi bio jeftiniji model Pande, Fiatu je donio trenutni porast prodaje i imidža kada je lansiran 2007. godine.
Zanimljivo, originalni Fiat 500 također se dugo proizvodio, započevši svoju 18-godišnju proizvodnju 1957. godine, koja je završila 1975., nakon 3,89 milijuna prodanih primjeraka.
Trenutni model, dug 3.5 metara, prodao se u više od tri milijuna jedinica, a nije ni trebao redizajn sve do 2016. godine. Iako je lansiran s četverocilindričnim benzinskim motorom 2007. godine, evoluirao je kako bi preuzeo dvocilindrični TwinPower motor i, nedavno, hibridne pogonske sklopove.
Novija verzija, Fiat 500e EV, koja je debitirala u Europi 2020. godine, ostat će u prodaji. Nadolazeći 500 Ibrida (talijanski za “hibrid”) bit će zapravo preuređeni 500e, s trenutnim 1.0-litrenim benzinskim motorom priključenim na EV pogonski sklop. 500 Ibrida bit će ponovno rođenje modela 500 na drugi način jer će se proizvodnja preseliti iz Poljske kako bi dijelila proizvodnu liniju s modelom 500e u tvornici Mirafiori u Torinu.
Fiat priznaje da ima dovoljno zaliha modela 500 (ili “Cinquecento” na talijanskom) da potraje do početka 2025. godine, a legendarni model Panda također će prestati s proizvodnjom ove godine kako bi se oslobodio prostor za Grande Pandu 2025. u Europi, koja će također nuditi EV i hibridne pogonske sklopove.