StoryEditorOCM
Auto-motopravi posao

Ogroman uspjeh Jeepa na Starom kontinentu: premašili su sto tisuća prodanih vozila, jedna model im se nalazi na vrhu

Piše Robert Radica
19. listopada 2024. - 13:00

U skladu s tradicijom marke, čiji je slogan ‘ići bilo gdje i učiniti sve‘, Jeep na europskom tržištu dostiže novi cilj. Komercijalni rezultati na kraju rujna 2024. pokazuju obujam registracija od 100.700 primjeraka s porastom od 3,5 posto i predstavlja tržišni udio od 1 posto (u industriji osobnih automobila) za 0,03 postotna boda više u usporedbi s istim razdobljem u 2023.

‘Izvanredan prijem Jeepa Avengera, našeg prvog potpuno električnog SUV-a, dokaz je našeg inovativnog duha i izrazite privlačnosti naših vozila. To ne samo da odražava našu predanost održivosti već osnažuje naše obećanje ‘slobode izbora‘ s našom raznolikom ponudom i ojačati ćemo svoj trag diljem Europe s nadolazećom verzijom Avenger 4xe‘

Jeepovi izvrsni rezultati dobro su raspoređeni diljem Starog kontinenta, utječući na brojne zemlje na različitim geografskim širinama. Od gotovo 50 posto vozila registriranih izvan Italije, domaćeg tržišta za Jeep, zapaženi rezultati ostvaruju se u Francuskoj, s registracijama blizu 9000 primjeraka - impresivno povećanje od 61 posto u usporedbi s prošlom godinom - i tržišnim udjelom od 0,6 posto (rast od 0,2 postotnih bodova iz prethodne godine).

image
Željko Puhovski/Cropix

U Velikoj Britaniji zabilježeno je više od 6000 registracija, s nevjerojatnim povećanjem od 155 posto na godišnjoj razini i rastućim tržišnim udjelom od 0,3 posto, što odražava rast od 0,2 postotna boda. U Nizozemskoj su registracije porasle za 81 posto u usporedbi s 2023., a tržišni udio porastao je za 0,3 postotna boda i sada je na 0,7 posto.

Jeep Avenger zaslužuje svoje posebno poglavlje: nalazi se pri samom vrhu ponude među 100 posto električnim B-SUV vozilima u 29 zemalja EU-a, a treći je u Francuskoj i Nizozemskoj (od početka kolovoza 2024.). Na ključnom tržištu kao što je Italija, gdje marka Jeep ima tržišni udio od 4,5 posto u segmentu osobnih automobila, Avenger je ukupno najprodavaniji SUV u prvih devet mjeseci ove godine, u svim pogonskim sklopovima, i ujedno je treći najprodavaniji model ukupno u segmentu osobnih automobila u Italiji.

Jeep Avenger sažima jedinstveni DNK marke u kompaktnoj veličini, što je jedan od ključnih razloga njegovog široko rasprostranjenog uspjeha. Još jedna tajna njegove privlačnosti je njegova ponuda koja utjelovljuje slobodu izbora - jedan od Jeepovih kamena temeljaca.

image
Željko Puhovski/Cropix

Avenger je prvi 100 posto električni SUV marke, a dostupan je i u e-Hybrid verziji s automatskim mjenjačem u kombinaciji s izuzetno učinkovitim 1.2-litrenim benzinskim motorom sa 100 KS te s ručnim mjenjačem, dok se čeka hibridni model 4xe s pogonom na sve kotače, pruža maksimalnu ‘slobodu izbora‘ na bilo kojem terenu.

Zahvaljujući ovim značajkama stekao je povjerenje prestižnih klijenata, uključujući tvrtke poput Ernst & Young i Stedin u Nizozemskoj, te Orange u Francuskoj, koji su kupili značajne količine električne verzije za svoje programe zapošljavanja ili usluge održavanja. Na kraju, Avenger je pobijedio na natječajima s talijanskim vladinim agencijama kao što su Vatrogasna brigada, Carabinieri i Guardia di Finanza za količinu veću od 1200 primjeraka.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2024 05:42