Peugeot je pokazao dugoočekivani novi E-5008, koji prema proizvođaču, postavlja nove standarde postavši jedini potpuno električni SUV u svom segmentu koji nudi izniman životni prostor za 7 putnika i do 660 km električnog dosega. Koristeći STLA Medium platformu i bateriju proizvedenu u Francuskoj, E-5008 zadovoljava potrebe kupaca koji traže veliki SUV sa samouvjerenim dizajnom, gostoljubivom unutrašnjosti i učinkovitim električnim performansama. Peugeot također nudi potpunu bezbrižnost kupcima E-5008 pružajući pokrivenost od 8 godina/160.000 km kroz svoj program Allure Care, što je najdulje od svih europskih marki.
Novi Peugeot E-5008 će se proizvoditi isključivo u tvornici u Sochauxu u Franscuskoj. Opremljen je ACC baterijama proizvedenim u gigatvornici u Francuskoj (Douvrin).
Novi E-5008 će krenuti u prodaju u jesen 2024. Asortiman će nuditi dvije verzije, Allure i GT, s tri opcijska paketa za jednostavan izbor i tri elektromotora (210 KS, 230 KS dugog dometa i 320 KS Dual Motor 4-wheel drive) kao i dva elektrificirana pogonska sklopa, 48V hibrid (136 KS) i Plug-In hibrid (195 KS).
Novi E-5008 prikazuje fleksibilnost Stellantisove platforme STLA Medium i prvi je model koji ima koristi od proširene konfiguracije. Međuosovinski razmak od 2,90 m posebno je velikodušan, što 5008 čini vrlo prostranim. Relativno visoka linija pojasa i vrlo izražena ramena modela E-5008 daju mu snažnu prisutnost na cesti, kao i njegove velikodušne dimenzije (duljina: 4,79 m, širina: 1,89 m, visina: 1,69 m). Sofisticirana prednja rešetka istaknuta je tankom, elegantnom crnom trakom koja obavija cijeli prednji dio E-5008 i uključuje ultrakompaktna LED prednja svjetla na svim verzijama.
E-5008 GT standardno dolazi s Peugeotovom novom Pixel LED tehnologijom. Automatski prilagođava prednja svjetla uvjetima u prometu, održavajući optimalno osvjetljenje bez ometanja drugih sudionika u prometu. Novi E-5008 nudi obujam prtljažnika od 748 dm³ u konfiguraciji s 5 sjedala, 259 dm³ u konfiguraciji sa 7 sjedala i do 1815 dm³ u konfiguraciji s 2 sjedala.
Iznimna modularnost koju nudi sofisticirana arhitektura sjedala izdvaja ga, omogućujući širok raspon konfiguracija između drugog reda (60/40 klupa, 40/20/40 nasloni) i trećeg reda (50/50 nasloni). Novi E-5008 nudi ogromnu, ravnu podnu površinu sa svim preklopljenim stražnjim sjedalima i do 2 metra dužine utovara Ekstremno modularan, prtljažnik E-5008 također je posebno genijalan. U konfiguraciji sa 7 sjedala, s postavljenim trećim redom, novi E-5008 ima prtljažnik duljine 42 cm, jedino vozilo u svom segmentu koje može primiti raznovrsnu opremu i prtljagu.
Nastavljajući inovativni rad započet na modelima 408 i E-3008, novi E-5008 ima kotače koji pridonose modernom stilu i aerodinamičkim performansama. Sa svojim geometrijskim tehničkim dizajnom, kotači od 19‘‘ i 20‘‘ imaju novi Peugeot amblem u svom središtu.
U Peugeotu su odlučili spojiti dva od tri temeljna elementa i-Cockpita®: head-up zaslon i veliki središnji zaslon osjetljiv na dodir. Oni su sada integrirani u zakrivljeni panoramski zaslon s jednom pločom visoke razlučivosti od 21 inča koja se proteže od lijeve strane nadzorne ploče do središnje konzole.
Ovaj panoramski zaslon doista lebdi iznad nadzorne ploče. Ambijentalna LED rasvjeta ispod ekrana naglašava efekt ‘lebdenja‘. U verziji Allure modela E-5008, novi Peugeot i-Cockpit® standardno dolazi s dvije digitalne ploče od 10 inča na jednom nosaču s istim efektom lebdenja kao i ploča od 21 inča.
Komande na kompaktnom upravljaču su nove. Automatski prepoznaju vozačeve prste za optimalnu ergonomiju, ali se aktiviraju samo kada ih vozač pritisne kako bi se izbjeglo aktiviranje pogreškom. Novi kompaktni upravljač je standardno grijan na E-5008 GT. Novi Peugeot Panoramic i-Cockpit® predstavlja dvije nove tanke, elegantne upravljačke ručice iza kompaktnog upravljača i dvije ručice namijenjene regenerativnom kočenju.
Verzija Allure standardno ima sustav Peugeot i-Connect®, a nudi potpunu povezivost zahvaljujući funkciji bežičnog zrcaljenja (Apple CarPlay/Android Auto). Tehnološko iskustvo prošireno je uz Peugeot i-Connect® Advanced, standardno na E-5008 GT. Sadrži navigaciju visokih performansi povezanu s TomTomom i funkcijom planiranja putovanja.
Novi E-5008 vrlo je jednostavan za vožnju. Zahvaljujući dinamičnim postavkama podvozja u velikoj tradiciji marke, opušten je i učinkovit na glavnim cestama, a posebno okretan u gradu. Kako bi se olakšalo manevriranje, E-5008 je standardno opremljen stražnjom kamerom, koja vozaču nudi dva kuta: pogled straga ili pogled iz ptičje perspektive. Ovaj fotoaparat opremljen je mlaznicom za čišćenje za savršenu sliku u svim uvjetima.
Kao opcija, novi E-5008 može biti opremljen sustavom Peugeot VisioPark 360°, koji pruža 360° pogled na okolinu zahvaljujući četiri kamere postavljene što je moguće bliže prednjim i stražnjim kotačima i 12 senzora raspoređenih okolo. automobil. Time je moguće izbjeći sve prepreke u blizini vozila.
Sa sustavom Drive Assist Plus 2.0, novi E-5008 pomaže vozaču koristeći sve senzore automobila (kamere, radar itd.) i informacije iz povezanog navigacijskog sustava. Sustavi pomoći dizajnirani su da olakšaju vozačev rad na cestama s više traka, poput autocesta. Ovi poluautonomni sustavi vožnje zahtijevaju validaciju vozača. Senzori osiguravaju da vozač cijelo vrijeme drži ruke na upravljaču.
E-5008 Hybrid 136 e-DCS6 ima sustav Peugeot Hybrid 48V, koji se sastoji od benzinskog motora nove generacije od 136 KS u kombinaciji s mjenjačem s dvostrukom spojkom i šest stupnjeva prijenosa koji uključuje električni motor. Zahvaljujući bateriji koja se puni tijekom vožnje, ova tehnologija nudi dodatni okretni moment pri niskim okretajima i smanjenje potrošnje goriva do 15 posto (5,8 l/100 km u WLTP mješovitom ciklusu). U gradskoj vožnji, novi 5008 Hybrid 136 e-DCS6 može raditi do 50 posto vremena u 100 posto električnom načinu rada bez emisija.
Novi 5008 proširuje svoju ponudu pogonskih sklopova uvođenjem Plug-In Hybrid (195 e-DCS7), koji kombinira električni motor od 92 kW (125 KS) s motorom s unutarnjim izgaranjem od 150 KS. Njegova baterija velikog kapaciteta omogućuje doseg od preko 80 km pri vožnji u 100 posto električnom načinu rada. Ova verzija opremljena je spremnikom goriva od 60 litara, što joj omogućuje rekordan domet.
Dizajniran od samog početka kao električni model, novi E-5008 ima niz motora s nultom emisijom (WLTP ciklusi koji čekaju odobrenje) koji nude od 500 do 660 km električnog dometa, uključujući AWD Dual Motor i verziju dugog dometa. Ovaj asortiman sinkronih motora s trajnim magnetima nudi više snage i bolju učinkovitost. Verzije s pogonom na 2 kotača nude 157 kW/214 KS (345 Nm) ili 170 kW (345 Nm). Verzija s 2 motora i pogonom na 4 kotača daje ukupnu izlaznu snagu od 237 kW/322 KS (157 kW sprijeda i 80 kW/109 KS straga). Prednji motor isporučuje 345 Nm okretnog momenta, a stražnji motor 170 Nm.
Litij-ionska visokonaponska baterija od 400 V NMC kemijskog sastava (nikal, mangan i kobalt) nalazi se ispod poda i napaja elektromotor za vuču. Ostale potrošače električnih komponenti (svjetla, infotainment, itd.) i dalje napaja baterija od 12 V, koja se sama napaja iz visokonaponske baterije preko pretvarača. Upravljanje toplinom baterije koristi cirkulaciju rashladnog sredstva. To omogućuje ultrabrzo punjenje, optimizirano trajanje baterije i duži životni vijek. Dizalica topline prirodno osigurava ugodnu temperaturu za stanare dok čuva energiju baterije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....