StoryEditorOCM
Auto-motoNISSAN QASHQAI

Popularni SUV sve bliži premium segmentu

8. rujna 2021. - 06:32

Konačno smo napravili prve kilometre, točnije više od 800 kilometara na relaciji Split-Rijeka-Split, s trećom generacijom Nissan Qashqaija, koji je postao pionir novog C-SUV segmenta još tamo 2007. godine. Od tada pa do danas Qashqai je prodan u više od pet milijuna primjeraka, od čega čak tri milijuna otpadaju na europsko tržište. Za novu generaciju koja je dizajnirana i konstruirana u Europi, prvenstveno za europske kupce, u Nissanu su odlučili iskoristiti dosadašnje iskustvo dobiveno od vlasnika Qashqaija, te na osnovi toga napraviti model koji će nastaviti uspješan put.

Primjetno je kako je Qashqai sve bogatije opremljen, a što nije bez razloga. Strategija je proizvođača da se novom generacijom želi što više primaknuti premium segmentu. Dizajnerski gledano, novi Qashqai...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2024 23:44