Konačno smo napravili prve kilometre, točnije više od 800 kilometara na relaciji Split-Rijeka-Split, s trećom generacijom Nissan Qashqaija, koji je postao pionir novog C-SUV segmenta još tamo 2007. godine. Od tada pa do danas Qashqai je prodan u više od pet milijuna primjeraka, od čega čak tri milijuna otpadaju na europsko tržište. Za novu generaciju koja je dizajnirana i konstruirana u Europi, prvenstveno za europske kupce, u Nissanu su odlučili iskoristiti dosadašnje iskustvo dobiveno od vlasnika Qashqaija, te na osnovi toga napraviti model koji će nastaviti uspješan put.
Primjetno je kako je Qashqai sve bogatije opremljen, a što nije bez razloga. Strategija je proizvođača da se novom generacijom želi što više primaknuti premium segmentu. Dizajnerski gledano, novi Qashqai...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....