Iako automobil zadržava prepoznatljiv izgled, prednji dio je potpuno redizajniran. Prednji branik je sada jednostavniji, maska je izmijenjena, a svjetla su modernizirana. Donji usisnik je također promijenjen i sada djeluje masivnije u crnoj sjajnoj boji. Suzukijevi dizajneri uveli su novi set "aerodinamički oblikovanih" aluminijskih felgi i dvije nove boje karoserije. Stražnji dio automobila nije prikazan na fotografijama, pa se pretpostavlja da je ostao nepromijenjen.
Unutrašnjost također nije pretrpjela značajne promjene. Ostala je dobro poznata analogna instrumentna ploča, ali automobil sada dolazi s novim infotainment sustavom koji ima veći, 9-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Ovaj sustav podržava USB, Bluetooth i Wi-Fi povezivanje te je kompatibilan s Apple CarPlay i Android Auto tehnologijama.
Zbog novih EU propisa uvedene su i neke dodatne sigurnosne tehnologije. Vitara sada uključuje sustav za upozorenje na prekoračenje brzine, poboljšani sustav pomoći pri kočenju s radarom i kamerom, sustav za nadzor budnosti vozača, adaptivni tempomat i sustav pomoći pri održavanju vozne trake.
Što se tiče pogona, nije bilo promjena. Osnovna verzija i dalje ima dobro poznati 1,4-litreni benzinski motor sa 129 KS, opremljen blagim hibridnim sustavom od 48 V, koji snagu prenosi na kotače putem šestostupanjskog ručnog mjenjača.
Pored ovog pogona, dostupan je i klasični hibrid koji kombinira atmosferski 1,5-litreni motor s ukupnom snagom sustava od 116 KS. Ova verzija dolazi s automatskim mjenjačem sa šest brzina. Obje verzije motora nude se s prednjim pogonom i s pogonom na sve kotače.
Suzuki Connect: Praćenje stanja vozila i zaštita od krađe
Suzuki je predstavio novu besplatnu aplikaciju za povezivanje s automobilom pod nazivom Suzuki Connect, koja je do nedavno bila dostupna isključivo uz novi model S-Crossa, a sada je dostupna i uz novu Vitaru i Swifta. Aplikacija nudi sedam servisnih funkcija koje možete pratiti na zaslonu pametnog telefona, od kojih svaka može biti vrlo korisna u određenim situacijama.
Pomoću ove aplikacije, vozači mogu provjeriti jesu li isključili svjetla na automobilu i jesu li ga zaključali, a obje radnje mogu obaviti i na daljinu, bez potrebe da se vraćaju do parkiranog vozila. Lokator vozila pomaže u pronalaženju automobila na velikim parkiralištima, a aplikacija odmah šalje obavijest u slučaju pokušaja krađe ili neovlaštenog pokretanja motora.
Također, aplikacija omogućuje praćenje povijesti vožnje unazad 18 mjeseci, a pravovremeno vas obavještava o potrebi odlaska na redovni servis. Ovo je više nego praktičan asistent koji je uvijek na raspolaganju.
Koliko vrijedi jedan od najpouzdanijih modela na tržištu?
Opće je poznato da je Suzuki kao brend, a Vitara kao model, već godinama izbor broj jedan za fizičke kupce u Hrvatskoj. Jedan od razloga je što slovi kao vozilo s kojim dobijete najviše za vrijednost svoga novca, a drugi je vjerojatno što spada u najpouzdanije marke automobila. Također, vi već u osnovnom paketu najnovije Vitare 1,4 Hybrid dobivate impresivan popis opreme za 21.843 eura, dok najluksuznije opremljena Vitara s 1,5 motorom, automatskim mjenjačem, pogonom na sve kotače, panoramskim krovom i još mnogo čime u full paketu opreme (GLX+), može biti vaša za nešto više od 31.200 eura. Sve cjenike s detaljima opreme i tehničkim specifikacijama možete pregledati ovdje.
Ako niste za novo vozilo, razmislite o gotovo novom!
S obzirom na to da je novi redizajnirani model tek stigao na tržište, prethodna verzija Vitare sada je dostupna uz određene pogodnosti kao demo vozilo (rabljena vozila nekoliko mjeseci starosti). Gotovo nova Suzuki Vitara 1,4 Hybrid u srednje bogatom paketu opreme (GL+) može se pronaći za 21.400 eura, a plaćanje je moguće u dvije rate, bez kamate i dodatnih troškova. Prvu polovicu od 10.700 eura platite prilikom preuzimanja vozila, a drugu polovicu tek za godinu dana. Cijeli proces možete brzo i jednostavno obaviti u dalmatinskim salonima ovlaštenog Suzuki distributera, tvrtki ATT i Perfekt-auto, a za više informacija najbolje je da ih osobno posjetite u Splitu, Zadru, Dubrovniku ili u novom šibenskom salonu u Bilicama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....