Kako je tehnologija napredovala, tako su se i automobili prilagodili novim sustavima. Trenutačno svaki model koji napušta tvornicu ima i USB priključke i interkonektore između uređaja i samog vozila, bilo putem Bluetootha ili Wi-Fi-ja, piše Auto Klub.
Pametni telefoni su bitan dio automobila. Omogućuju upućivanje i primanje poziva ili reprodukciju glazbe. Također vam omogućuju da pregledate aplikacije koje pomažu u vožnji, kao što su Google Maps ili one koje prikazuju najjeftinije benzinske postaje.
Ipak, te tehnološke prednosti u automobilima imaju i negativnu stranu - punjenje baterije. Gotovo svi telefoni na tržištu imaju litij-ionske baterije. Tehnologija mnogo bolja od onih koje su se koristile u starim baterijama za ove uređaje, nikal-metal-hidridne i nikal-kadmijeve, koje su nudile vrlo ograničene cikluse punjenja i vijek trajanja koji je bio prekratak.
Iako trenutne baterije imaju puno bolje brojke za korištenje i vrijeme punjenja, one također imaju određene nedostatke. Na primjer, vrlo su osjetljivi na temperaturu. Ove baterije ne bi trebale biti izložene toplinskim uvjetima iznad 40 stupnjeva Celzija ili ispod -10 stupnjeva Celzija. Ne smiju se puniti ni na ovim temperaturama.
Isto tako, ako su izloženi preopterećenju (uključeni u struju dulje vrijeme), porast terminalne temperature može uzrokovati njihovo zapaljenje, jer je organsko otapalo u njihovim ćelijama vrlo zapaljivo. Da zaključimo, njegovi ciklusi punjenja ostaju ograničeni. Kada se ti ciklusi završe, baterije postupno gube svoj kapacitet.
U današnjim automobilima velika većina vozača iskorištava prednosti za povezivanje telefona s USB ulazima ili indukcijskim bazama kako bi se punio u vožnji. Svakodnevica, ali nije dobro rješenje za vijek trajanja baterije mobitela.
Treba znati da su USB priključci dizajnirani za prijenos koji ne zahtijevaju puno energije i ne zahtijevaju konstantan prijenos energije, kao što je puštanje glazbe na starim MP3 uređajima. Ova se vrsta prijenosa može pokazati štetnom za mobilni telefon..
Nadalje, amperaža koju ispuštaju ovi priključci niža je od one koju trenutni uređaji zahtijevaju, a to je oko 2 ili 3 ampera, što uzrokuje njihovo vrlo sporo punjenje. Vrlo spora punjenja, poput vrlo brzih, brzo uništavaju bateriju. Osim nedostatka amperaže, još jedan faktor koji skraćuje životni vijek baterija je to što su mobilni telefoni razvijeni da se pune originalnim punjačem i kabelom na utikač, budući da je snaga koju nude primjerena kapacitetu punjača, ne više, ni manje.
Najbolje je pričekati s punjenjem uređaja s kabelom i punjačem spojenim u utičnicu. Kao rješenje, također možete koristiti vanjsku bateriju kako ne biste to činili kroz ulaze automobila.