Renault Grupa je objavila kako je osnovala zasebnu tvrtku Ampere. Prvi je to punokrvni proizvođač električnih vozila i softvera u Europi i jasno ilustrira treće poglavlje Grupina strateškog plana pod nazivom ‘Revolution‘. Dana 1. studenoga 2023. osnivanje tvrtke Ampere stupilo je na snagu.
Ampere je nastala kako bi se suočila s izazovima preobrazbe automobilske industrije i iskoristila prilike koje iz nje proizlaze, ali i kako bi odgovorila na vodeće klimatske izazove. Riječ je o novom modelu automobilske tvrtke koja želi postati europski predvodnik na brzorastućem tržištu električnih vozila.
Nadahnuta tehnologijom, tvrtka Ampere razvija horizontalni poslovni model koji bi trebao omogućiti veću prilagodljivost i ubrzati stvaranje inovacija. Cilj je proizvesti cjenovno pristupačna električna vozila, odnosno učiniti ih dostupnima svim kupcima na europskom tržištu. Ampere se oslanja na 15 godina stručnosti u području električnih vozila te spaja prilagodljivu i učinkovitu organizaciju kako bi europskom tržištu ponudio 100 posto električna vozila, a kupcima pružio jedinstveno iskustvo.
Tvrtka je osnovana u skladu s planom koji predviđa integraciju okolišnih, društvenih i upravljačkih ciljeva u čitavom lancu vrijednosti – od proizvoda i usluga koje tvrtka razvija do samih proizvodnih procesa, čime se potiče niskougljično kružno gospodarstvo.
Industrijski i tehnološki projekt tvrtke Ampere ima snažan odjek u Europi, na matičnom tržištu Renault Grupe, te se odlikuje jedinstvenim skupom vještina i čvrstim industrijskim i tehnološkim ekosustavom koji štiti čitav lanac vrijednosti. Ampere upravlja s 11 lokacija u Francuskoj, među kojima su četiri industrijska postrojenja: središte ElectriCity koje uključuje tvornice u Douaiju, Maubeugeu i Ruitzu, i tvornica u Cléonu.
Danas je Grupa Renault imala svoj veliki dan jer je predstavila pravu revoluciju svog poslovanja u bliskoj, ali i dugoročnoj budućnosti. Luca De Meo, glavni direktor Grupe Renault, tako je u svom izlaganju predstavio nekoliko razina poslovanja Grupe. Prije svega, naravno, govorio je o pozicioniranju noseće marke Renault unutar Grupe Renault. Uslijedilo je izlaganje o markama Dacia i Lada, koje će u budućnosti biti blisko povezane, no obje će marke i dalje nositi svoja imena.
Potom je uslijedila prava poslastica za sve one koji prate Formulu 1, jer je novi direktor Alpine Formula 1 Teama, do ove godine poznatog pod nazivom Renault, javnosti prvi put pokazao uživo kako će izgledati bolid nove-stare F1 ekipe. Cijela prezentacija je završila s predstavljanjem nove marke posvećene mobilnosti i uslugama opskrbe energijom: MØBILIZE.
Nakon odobrenja Upravnog odbora društva, Luca de Meo, glavni direktor Grupe Renault, danas predstavlja ‘Renaulution‘, novi strateški plan čiji je cilj preusmjeriti strategiju Grupe s povećanja obujma prodaje na povećanje vrijednosti.