Kvalitetne gume ključne su za sigurnost svakog vozila, uključujući i zrakoplove. Iako se koriste puno manje jer su potrebne samo tijekom polijetanja i slijetanja, trošenje koje trpe gume aviona veće je od onih koje prolaze gume automobila ili motocikla - piše Autoklub.hr.
Koliko često treba mijenjati gume na avionu?
Prosjek u normalnim uvjetima je oko 400 slijetanja zimi i oko 300 ljeti. Kada avion dosegne te brojke, gume se moraju zamijeniti.
Naravno, ako su oštećene, također moraju biti zamijenjene.
Neki od zrakoplova koje koristi španjolski zračni prijevoznik Iberia imaju do 12 kotača, odnosno guma s pripadajućim sustavom kočenja. Cijena izmjene svake od tih guma je između 1400 i 1700 eura.
Uobičajena stvar je da se gume koriste i vraćaju proizvođaču nakon što dosegnu granicu svog vijeka trajanja kako bi se mogle reciklirati i koristiti za druge namjene.
Promjena svake gume na zrakoplovu traje oko sat i pol, iako iskusniji mehaničari to vrijeme mogu prepoloviti, piše ElMotor.
Cijeli set, uključujući kotače izrađene od aluminija najnovije generacije, teži oko 250 kilograma.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....