Prvi Peugeot 3008 bio je neka vrsta križanca monovolumena i SUV-a, a s dolaskom druge generacije postao je tipičan crossover.
Druga generacija 3008-ice napravljena je na modularnoj platformi EMP2, što se automatski odrazilo na smanjenju mase u prosjeku za 100 kilograma, karoserija je povišena od tla 22 centimetra i dobila je zaštitu oko blatobrana, ugrađene su nove tehnologije, među kojima i-Cockpit najnovije generacije, te suvremeniji i ekološki čistiji motori koji zadovoljavaju normu Euro 6.
I odmah ćemo krenuti od 3-cilindarskog 1,2-litrenog turbobenzinskog motora od 130 KS i 230 Nm okretnog momenta pri 1750 „điri“, koji je na testnom modelu bio uparen s automatskim 8-stupanjskim mjenjačem (EAT8).
U 3008-ici, po mnogima najljepšem i s nepunih 1,4 tone jednom od najlakših au...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....