Početkom godine pisalo se o desantu kineskih proizvođača guma na Europu. Kompanije poput ZC Rubber, Sailun Jinyu Group, Shandong Linglong Tire ili Double Star Group šire se na globalno tržište, a njihova prednost je što imaju znatno niže troškove proizvodnje od europskih ili američkih konkurenata.
Prema Automobilwocheu, u Kini proizvodnja gume u prosjeku stoji između 45 i 85 eura dok proizvođači u Europi, Sjevernoj Americi, Japanu i Koreji imaju proizvodne troškove između 100 i 120 eura, prenosi Auto Klub.
I dok se sve više vozača u Europi odlučuje na kupovinu kineskih guma, jedan od najvećih svjetskih proizvođača objavio je upozorenje o ‘skrivenom riziku‘.
Bridgestone je naime, upozorio vozače da dva puta razmisle prije nego što na svoje vozilo postave povoljne gume proizvedene u Kini, uz dodatak da te gume dugoročno mogu biti skuplje.
Emilio Tiberio, tehnički direktor Bridgestonea, rekao je da niska cijena kineskih guma često utječe na sigurnost.
‘Prihvaćamo raspravu o cijeni, ali treba znati da ćete s kupovinom guma proizvedenih u Kini dobiti nižu kvalitetu. Ako pogledamo performanse, očito je da su vozači u problemu kada su u pitanju kritični aspekti poput zaustavljanja.
Kineske gume su privlačnije iz financijske perspektive, ali većina potrošača jednostavno nije svjesna njihove kvalitete‘, kaže Tiberio.
Podrazumijeva se da su skuplje gume napravljene od kvalitetnijih materijala, što im pomaže da traju znatno dulje.
Osim toga, kvalitetnija guma također pruža bolje prianjanje na cesti, sprječavajući proklizavanje na mokrim ili zaleđenim površinama i smanjujući udaljenost potrebnu za zaustavljanje vozila, piše Express.