Nakon trenda "downsizinga", odnosno smanjenja obujma motora i broja cilindara, što je automatski utjecalo na smanjenje ukupne mase automobila, stiglo je vrijeme u kojem se proizvođači ponovno vraćaju agregatima većeg obujma i s više cilindara, točnije četiri. Razlog je novi način izračuna potrošnje goriva, a samim time i emisije ispušnih plinova, po WLTP sustavu, koji je puno realniji od prethodnog NEDC-a.
Problem 3-cilindarskih benzinskih motora koji su u većini slučajeva pojačani turbopunjačem jest povećana emisija CO2, koja prema najnovijim odredbama Europske unije ne smije prelaziti prosječnu granicu od 95 g/km. U umjerenoj vožnji takvi motori manje troše, ali čim se pritisne papučica gasa i uključi turbina, potrošnja goriva i emisija CO2 značajno raste.
Kao e...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....