Suzukijev V-Strom 650XT koji sam testirao za ovu recenziju dolazi s nekoliko nadogradnji u odnosu na osnovni V-Strom 650 model. Ove nadogradnje uključuju zaštitu za ruke, donji poklopac motora, te kotače s žbicama opremljene radijalnim dvostrukim sportskim gumama bez zračnica. Cijena V-Strom 650XT iznosi 9.990 €, dok je osnovni model 700 € povoljniji.
Ponovno Upoznavanje s V-Stromom 650
Suzuki danas pozicionira V-Strom 650 kao pravi adventure motocikl. Verzija XT zapravo predstavlja touring motocikl s elementima koji ga prikazuju kao adventure model. Ima zaštitu za ruke (koja je plastična, što je korisnije za odbijanje kukaca nego za ozbiljnu zaštitu), donji poklopac motora (koji je također plastičan i ne uključuje zaštitnu ploču), te kotače s žbicama.
Kada ga promatramo kao sport-touring motocikal, V-Strom 650 i dalje ispunjava očekivanja čak i nakon svih ovih godina. To možemo zahvaliti dugovječnom V-twin motoru od 645 ccm s 70 konjskih snaga, koji se napaja iz rezervoara od 20 litara. Uz prosječnu potrošnju od 4,5 litre, to nam je dovoljno bar za 400 kilometara vožnje s jednim tankanjem. Iskusni motoristi prepoznaju zavodljiv zvuk Suzuki V-twin motora. Ima zaigran karakter, a dubok zvuk koji se čuje iz ispuha daje mu svojevrstan pečat.. Agilan je i može biti brz, ali generalno pruža nenametljivu, zdravu zabavu koja odgovara svim uzrastima i razinama vještine vozača. Njegova prilagodljiva snaga i iskoristivost, čine ga izuzetno svestranim motociklom, što objašnjava zašto ga Suzuki već dugi niz godina proizvodi i zašto njegova popularnost ne jenjava.
Dodana funkcija Low RPM asist za pomoć pri kretanju, olakšava nam kretanje s mjesta bez korištenja ručke gasa. Dovoljno je samo otpustiti kvačilo i motocikl polako krene.. Ova funkcija je posebno korisna za nove vozače koji žele izbjeći neugodne gašenja na semaforu ili pri čekanju u kolonama.
Promjena > Touring > Off-road vožnja
Jasno je zašto je V-Strom 650 omiljen među vozačima koji ga koriste za svakodnevne vožnje. Sjedalo je debelo i udobno, položaj vozača je uspravan i neutralan, a vjetrobran osigurava mirnu vožnju. Ima dovoljno snage za brzo pretjecanje i bez problema održava brzine na autocesti. Za vozače nižeg rasta manevriranje u gradskoj vožnji može biti izazovno, no prosječnom vozaču to neće predstavljati nikakav problem.
Što se kočnica tiće, V-Strom 650 je opremljen sprijeda Tokico, a straga Nissin kočionim čeljustima. Standardni su to kočioni sistemi renomiranih japanskih proizvođača.
V-Strom 650 je potpuno mirno svladava zavoje, čak i pri većim brzinama. Sprijeda nalazimo teleskopske Kayaba vilice, a straga amortizer kojem se može podešavati tvrdoča.
Zaključak
Nema sumnje da V-Strom 650XT ima svoje mjesto među ljubiteljima motocikala. Iako ne može parirati najnovijim i najnaprednijim ADV motociklima, njegova svestranost, pouzdanost i dugovječnost osiguravaju mu trajnu popularnost. Kupce naravno privlači i pristupačna cijena od 9.290, za A, odnosno 9.990 Eura za XT model, a nije zanemariva ni jednostavna prodaja ovog modela kao rabljenog. Naime, rabljeni primjerci ovog motocikla postižu vrlo visoke cijene s obzirom na starost. Mnogi će reći da Strom650 možda nije najbolji u određenim aspektima, ali je izuzetno dobar u svemu i nikad vas neće iznevjeriti, što nije uvijek slučaj s konkurencijom.
Zapravo, šestopedesetka je pravi „best-buy“, što i općenito možemo reći za Suzuki kao brend u globalu. I dok novi V-Strom 800DE ubrzano preuzima svoje mjesto pod reflektorima, njegov manji i stariji brat V-Strom 650 neće tako lako nestati s pozornice.
Najveći ovlašteni distributer Suzuki motora za Hrvatsku, splitski ATT moto, trenutno na lageru ima više dostupnih modela 650A te 650XT u više kombinacija boja. Kao posebnost navode mogućnost plaćanja u dvije godišnje rate, preko njih, bez uplitanja banke. Za vas koji se odlučite za kupnju novog Stroma, prilikom kupnje ostvarujete čak 40% popusta na Caberg kacige i Clover moto zaštitnu opremu, čiji je ATT Moto uvoznik za hrvatsko tržište. Isplati se, zar ne?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....