StoryEditorOCM
DalmacijaBODULI, JAVITE SE

Država poziva otočane da obnove iskaznice za jeftiniji prijevoz trajektima: evo gdje se mogu predati novi zahtjevi i koliko će vas sve to koštati

27. kolovoza 2019. - 22:23

Agencija za obalni linijski pomorski promet obavještava stanovnike naših škoja da u listopadu istječu prve otočne iskaznice koje su se izdavale za povlašteni prijevoz osoba i vozila.

Kako bi zainteresirani korisnici mogli ostvarivati svoja prava i tijekom idućih pet godina, trebaju podnijeti zahtjeve za izdavanje novih "kartica", a to će moći učiniti u 32 ureda "Hrvatske pošte" na području naše županije. Trajektne i katamaranske karte po povlaštenim cijenama moći će se kupovati i uz predočenje postojeće iskaznice sve dok zahtjev za novu ispravu ne bude obrađen kroz sustav.

- Nakon što zahtjev bude obrađen, do isporuke nove iskaznice u ciljani poštanski ured, povlaštene karte će se kupovati uz posjedovanje potvrde o predanom zahtjevu koju će izdavati "Hrvatska pošta" prilikom zaprimanja zahtjeva od građana. Korisnici mogu nove "kartice" zatražiti najranije 90 dana prije isteka postojeće, a datum važenja je vidljiv na postojećem dokumentu.

Potvrda o predanom zahtjevu počinje vrijediti nakon petog dana od dana predaje zahtjeva. Stanovnici otoka za izdavanje nove "putničke" iskaznice moraju uplatiti 65 kuna u državni proračun, dok za iskaznicu namijenjenu vozilu i pripadajuću vinjetu trebaju izdvojiti 80 kuna. Korisnike pozivamo da predaju zahtjeve na vrijeme, odnosno najkasnije sedam dana prije isteka postojeće iskaznice, kako ne bi ostali bez mogućnosti korištenja prava na povlašteni prijevoz - naglašavaju iz državne ustanove sa sjedištem u Splitu.

Svi stanovnici otoka koji imaju aktivan uplatni račun kod "Jadrolinije" morat će prilikom preuzimanja nove "kartice" obavezno obavijestiti nacionalnog brodara o tom dokumentu i njegovu serijskom broju kako bi se otvoreni račun povezao s novoizrađenom iskaznicom. Sve informacije o tome mogu se dobiti na adresi elektroničke pošte: prepaid@jadrolinija.hr.

- Korisnici mogu predati svoje zahtjeve u poštanskim uredima, a iskaznice će im u istim poslovnicama biti i isporučene u roku tri tjedna - dodaju iz Agencija za obalni linijski pomorski promet.

U Splitu će se tako zahtjevi moći predavati u poslovnici "Hrvatske pošte" u Gradskoj luci, na adresi Obala kneza Domagoja 3, u Trogiru u glavnoj pošti u starom dijelu grada, kao i u uredu na Drveniku Velom. U Makarskoj će za otočane biti otvorena glavna pošta u središtu grada, a zahtjevi će se moći dostaviti i u poštu u drveničkoj Donjoj vali.

Na Braču će korisnicima biti na raspolaganju čak 13 poštanskih ureda, i to u Supetru, Sutivanu, Ložišćima, Milni, Nerežišćima, Postirima, Pučišćima, Povljima, Pražnicama, Donjem Humcu, Selcima, Sumartinu i Bolu. Na Šolti će se zahtjevi moći predati u pošti u Grohotama, dok je na Hvaru dostupno 10 poštanskih lokacija - Hvar, Brusje, Stari Grad, Vrbanj, Jelsa, Vrboska, Zastražišće, Gdinj, Bogomolje i Sućuraj.

Stanovnici otoka Visa će nove škojarske iskaznice moći zatražiti u poštama u Visu, Komiži i Podšpilju.

 

65
kuna u državni proračun morat će uplatiti svaki korisnik za potrebe izrade 'putničke' iskaznice

80
kuna treba izdvojiti za izdavanje 'kartice' koja omogućava povlašteni prijevoz vozila i pripadajuću vinjetu

 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2024 13:51