Sinjanka M.B. (podaci poznati redakciji) pisanim putem nam se požalila na tvrtku "Vodovod i odvodnja Cetinske krajine", koja joj je zbog kašnjenja plaćanja samo jednog računa zaprijetili obustavom isporuke vode i pokretanjem ovršnog postupka preko suda.
– Svaki mjesec uredno plaćam sve svoje obveze prema svima. Račun za utrošenu vodu i pripadajuće naknade za prosinac na iznos od 114,86 kuna dospijevao je za plaćanje 29. siječnja. Zakasnila sam ga platiti jer sam imala gripu. U svom poštanskom sandučiću u utorak 6. veljače našla sam opomenu s nadnevkom od 5. veljače. Uz navod da nisam platila račun, u toj opomeni zaprijetili su mi prekidom u isporuci vode i ovrhom.
- Uznemirena, od tada se pitam, ali ne znam odgovor, postoje li nekakve predradnje ili nešto drugo, a ne ovako grub način, i to od našega gradskog poduzeća. Za mene je to sve skupa bilo zastrašujuće. I onda se pitamo zašto nam mladi napuštaju zemlju. Vjerujem da je jedan od odgovora upravo ovo, zbog ovakve administracije. Nadam se da ćete ovo objaviti i zbog svih ostalih ljudi koji imaju iste ili slične probleme – kazala nam je M.B.
Naša nam je sugovornica još kazala da profesionalno radi u knjigovodstvu pa su joj računi i njihova knjiženja svakodnevni poslovi. Shvaća da postoje pojedinci koji su neuredni platiše, ali golema većina građana, među koje ubraja i sebe, uredno izmiruje sve svoje obveze.
U konkretnom slučaju nije upitno da je zakasnila s plaćanjem dospjelog računa sedam dana. Da je, kaže, dobila opomenu kako nije platila, ne bi, ističe, rekla ni riječi. Ali odmah i na prvu prijetiti prekidom isporuke vode, te ovrhom, nije joj, kaže, shvatljivo, a još manje prihvatljivo.
– Još gripozna otišla sam na njihovu blagajnu platiti račun. Kaže mi službenica 115 kuna. Ja sam joj dala traženi iznos, ali sam naglasila da račun nije 115, nego 114,86 kuna. Prvi put otkako plaćam račune ustrajala sam na točnosti iznosa, u lipama – kaže M.B.
Za komentar druge strane zamolili smo Milana Smolju, direktora "Vodovoda i odvodnje Cetinske krajine", koji je nedavno preuzeo tu dužnost.
– Ne mogu odgovoriti ovako, na prvu. Moram provjeriti, vidjeti o čemu se radi i tada ću vam se javiti – kaže Smoljo.
Javio se za oko sat vremena.
– Obavio sam provjeru i uvjerio se da slučaj našega kupca koji se obratio vašoj redakciji nije jedini. Moram odmah kazati da nam nije bila namjera uznemiravati kupce i zato im se u ime tvrtke i osobno ispričavam. Utvrdio sam da se radi o opomeni koja je programski nespretno sročena, a tiska se automatski. Zbog toga ću naložiti da programer uvede izmjene na način da se poslije isteka roka plaćanja računa kupcima, kao prvi korak, šalju samo opomene.
- Samo prema onima koji se ogluše te i poslije opomene ne plate račun, ići će upozorenje o prekidu isporuke vodnih usluga i pokretanju postupka ovrhe. Još jednom molim sve naše kupce, posebno one koji uredno plaćaju svoje račune, da uvaže ovu programsku nespretnost i našu ispriku. Ovakvi slučajevi ubuduće se neće događati – kaže direktor Smoljo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....