Ususret skorašnjoj navali turista u Dalmaciju, internetske stranice preplavili su oglasi ugostiteljskih firmi koje traže radnike za sezonu. Oni u potrazi za prvim takvim poslom sigurno su oduševljeni, dok drugi, poučeni iskustvom, već znaju čitati između redova i prepoznati unaprijed o čemu se radi.
Možda upravo zbog te 'dvosmislenosti' i pustih obećanja koja poslodavci nude, jedan je oglas uspio postati viralni hit. Objavljen je na facebooku, a u kratko je vrijeme prikupio hrpu pozitivnih komentara i 'lajkova' oduševljenih korisnika ove mreže.
Radi se o oglasu za omiški fast food Ketchup, a autorica objave Vesela Vrkić o njemu opisuje na duhovit način kakvu točno radnicu traži.
"Na mjesto djelatnice za pultom tražimo isključivo žensku osobu. Bilo bi fino da je mlada ako ne godinama onda barem duhom. Ispostavilo se, naime, da kolegama nije ni malo simpatično kad imaju čangrizavu vječno bolesnu, užasno nezainteresiranu kolegicu koja dodatno voli i zapovidat. Ili odbijat narudžbe, ili objašnjavat tko je tu najpametniji, ili vriđat kolege u svrhu osobne zabave, ili pak, vrhunac svega, podmetat svađu čim se pokušaš opustit minut. Nećete mi virovat, al eto kolege se protiv toga bune.
Poželjno je i da ta djelatnica za pultom ne mrzi svakog ko prođe kroz ona bijela ulazna vrata. Napominjem da su bijela jer smo imali nekih djevojčica kojima je bilo ok da ta vrata dođu do boje kave s mlikom. Mi eto nekako preferiramo one kojima je normalno pobrisati po svom radnom mjestu.
Tražimo žensku osobu jer pretpostavljamo da će žena znat izrizat salatu, pome i kapulu, pohat piletinu, ogulit jaja, ispeć pomfrit il čevap, napunit sendvič, oprat posude od navedenih a nekad čak i ubacit gotove pohane račiće u fritezu. Kažem pretpostavljamo jer su nas znale junački iznenadit. Cure, ta kokoš je već mrtva i neće vam ništa", piše Vesela u oglasu.
Opisala je detaljno i što nude zauzvrat.
"Zauzvrat bi vjerojatno bilo bolje za nas da ne nudimo kulturnu i redovnu plaću, normalno radno vrime bez prikovremenih, ljubaznost, poštivanje, nekakvo razumijevanje, mijenjanje smjena kad triba ić na koncert il jednostavno vanka, bonus na plaću i slične ideje koje poštujemo nego da smo na crnim listama poslodavaca a da je nama dobro, al eto sve to nudimo. Naivno i mlado, znam", piše dalje.
"Očekujemo i da ima minimalnu razinu kulture jer ide ljudima na vrata. Dakle, nije lipo pitat ljude "šta o'š?". Lipo je kulturno pozdravit. Lipa je i manča koju onda dobijete", podsjeća vlasnica i na kulturu one koji nisu nikada pročitali bonton.
"Smještaja doduše nemamo, jer čvrsto, duboko i optimistično vjerujemo da na širem području Omiša još uvijek postoji neka normalna osoba kojoj nije cilj radit tri miseca a ostatak godine ladit jaja", ironično će na kraju.
Osim opisa 'pulteraše', kako kaže, traže i dostavljača, a jedini uvjet je, uz vozačku, obećanje da neće ludovati po omiškim cestama. Oglas završava optimističnom mišlju da se upravo takve dvije osobe nalaze negdje u okolici Omiša, i samo čekaju priliku na ovakav posao.
StoryEditorOCM
Dalmacija'Lipa je i manča'
Oglas jednog dalmatinskog fast fooda postao hit: Kolegama nije simpatično kad imaju čangrizavu, vječno bolesnu, užasno nezainteresiranu kolegicu koja voli i zapovidat!
26. ožujka 2018. - 12:02
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....