Razlog kašnjenju, tvrdi ravnatelj Lučke uprave Domagoj Maroević, jest zahtjevna izrada studije utjecaja na okoliš, koja je tek nedavno završena te se čeka njezina ovjera u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture. Idejni je projekt gotov te će se uskoro predati zahtjev za ishođenje lokacijske dozvole, a potom raspisati natječaj za izradu glavnog projekta.
− Nadao sam se da će se spomenuta studija brže riješiti, ali, nažalost, to se razvuklo na skoro šest mjeseci i cijela investicija kasni − ustvrdio je Maroević. Lučka uprava do sada je za prvu fazu projektne dokumentacije izdvojila 650.000 kuna te ostaje još oko 800.000 kuna. Inače, u sklopu projekta izgradnje pristaništa planira se izgraditi obala, 200 vezova za domicilno stanovništvo, prostor za zimski vez i servisni prostor.
− Također će se urediti zaobalno područje izgradnjom popratnih objekata, pristupnih cesta te infrastrukturnih sadržaja, tako da će cijeli prostor Solina poprimiti novu sliku i funkcionirati kao trajektna luka na najvišoj razini − istaknuo je Maroević. Odbacio je nagađanja da bi Marina “Baotić”, koja ima koncesiju na prostoru u Segetu gdje sada pristaje trajekt za Veliki i Mali Drvenik, mogla nakon Nove godine zabraniti njegovo pristajanje jer će tu početi realizirati svoje poslovne projekte.
Pristan u Malom Drveniku sanirat će se u ožujku 2013.
− Smatramo da neće biti problema jer ćemo svoje projekte realizirati u fazama − potvrdila je i Marija Bara, direktorica investicija u Marini “Baotić”. Grad Trogir i pomorska inspekcija Lučke kapetanije već dvije godine traže da se sanira pristan na Drveniku Malom. Maroević je najavio da će do kraja godine raspisati natječaj za sanaciju, koja bi trebala početi u ožujku 2013. godine.
Riječ je o investiciji od oko milijun kuna. Sanacija pristana je, tvrdi pročelnik Upravnog odjela za gospodarenje prostorom i komunalno gospodarstvo pri Gradu Trogiru Ante Bilić, hitno potrebna jer bi, dođe li do njegova potpunog puknuća, posljedice mogle biti nesagledive, čak i s ljudskim žrtvama.