Grad Sinj podnijet će tužbu Trgovačkom sudu u Splitu protiv odluke Glavne skupštine “Autoprijevoza Sinj” d.d.o. pojednostavljenom smanjenju temeljnog kapitala sa 21,8 na 11,8 milijuna kuna, a radi pokrića nagomilanih gubitaka.
To je zaključilo Gradsko vijeće koje je još jednom raspravljalo o mutnoj privatizaciji sinjske prijevozničke tvrtke čijega se većinskog vlasničkog udjela od 81 posto domogao strateški partner “Promet Makarska”.
Taj strateški partner enormnim je cijenama najamnina za svoje stare autobuse iz sinjske posrnule tvrtke isisao novac, rasturio zatečeni vozni park i sveo “Autoprijevoz” na današnja tri-četiri autobusa.
Dok je temeljem spomenute najamnine slagao dugovanja i gubitke “Autoprijevoza”, “Promet” nije ispunjavao preuzetu obvezu iz ugovora o restrukturiranju i financijskoj konsolidaciji i nije do većinskog vlasničkog udjela došao dokapitalizacijom “Autoprijevoza”, koja je izrijekom obuhvaćala i 11 novih autobusa.
U najnovijoj raspravi Gradskog vijeća, koje je smišljenom opstrukcijom samo zacementiralo do sada nagomilane nezakonitosti, vijećnik Miro Bulj ustvrdio je da se u “Autoprijevozu” krše ljudska i radnička prava i dodao da “Promet” nije legalni vlasnik te tvrtke.
On je zatražio da se Gradsko vijeće očituje o svim nezakonitostima, koje je pobrojio, te da to svoje očitovanje dostavi Trgovačkom sudu u Splitu za zahtjevom da se poništi provedena formalna dokapitalizacija, kao i da Gradsko vijeće o svemu podnese prijavu DORH-u i USKOK-u.
Nikoli Tomaševiću 'prijete gožđima’
Nazočni bivši gradonačelnik Nikola Tomašević, kojemu se pripisuje da se bez ovlasti Gradskog vijeća suglasio da se “Prometu” na ime dokapitalizacije “Autoprijevoza” priznaju nenaplaćena potraživanja s osnova najamnine od 11,4 milijuna kuna, također se založio da se ide s prijavama USKOK-u i policiji, jer ga se, kaže, proziva i “prijeti mi se gožđima”.
“Ako je moj grijeh što sam omogućio da 'Autoprijevoz’ ne ode u stečaj i što danas vozi, ja grijeh prihvaćam”.
Ante Buljan, predsjednik Sindikata vozača i prometnih radnika “Autoprijevoza”, ustvrdio je da “Promet” i njegov vlasnik Mate Jujnović nisu ispunili ni jednu preuzetu obvezu te se upitao temeljem čega je “Promet” postao vlasnik gradske imovine.
Buljan je rekao da radnici nemaju nikakva prava, dodavši kako se priča da se u poduzeću spremaju otkazi za 15-ak vlasniku nepodobnih radnika.
Vijećnik Sloven Poljak (SDP) podržao je predložene zaključke kolege Bulja, a potom je ustvrdio da Grad šutke prolazi i uz najnoviju nezakonitost smanjenja, odnosno oduzimanja temeljnog kapitala “Autoprijevoza” od strane “Prometa”. Vijećnicima su, kaže, predočeni osakaćeni dokumenti, valjda da bi se nešto ili nekoga skrilo, a revizija je neodgovorno manjkava.
Poljak je zaključio da se iz predočenih dokumenata Trgovačkog suda u Splitu vidi da je sud sve radio na svoju ruku, suprotno zakonu.
Na kraju je, uz dopunu Nikole Tomaševića, ustvrdio da su “ovu kašu zakuhali ministri Šuker i Polančec i pomoćnik ministra Maly”.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....