Pismo potpisuje predsjednik Vicko-Vinko Šoljan koji je od 1. rujna 1970. bio dugogodišnji direktor upravo te poslovnice, čovjek koji je tada pronašao i adaptirao prostor za njezin rad.
Bolji od Jelse i Hvara
- Nikada u mom dugogodišnjem radu banka u Starome Gradu nije imala manje štednih uloga od Jelse i Hvara, nego, dapače, puno više, što je vjerujem i danas slučaj. Sramotno je da najstariji grad na tlu Republike Hrvatske nema bankarsku poslovnicu, dok Hvar ima tri (Splitska banka, PBZ i Banka splitsko-dalmatinska), a Jelsa dvije (Splitska banka i PBZ). Opravdanost opstanka banke u Starome Gradu najbolje potvrđuju i svakodnevni dugački redovi klijenata ispred poslovnice tijekom ljeta, čak do kraja obale - stoji u Šoljanovu pismu.
Dalje se navodi da će zatvaranje poslovnice otežati život svih stanovnika Staroga Grada, a osobito starijih ljudi koji su redovito početkom mjeseca podizali mirovine i kamate, plaćali račune i koristili druge usluge. Mnogima će od njih put u Jelsu ili Hvar biti nepremostiva prepreka.
Iznađite rješenje
- Ne želeći se miješati u poslovnu politiku vaše bankarske kuće, molimo da još jednom razmotrite svoju odluku, te iznađete rješenje za opstanak poslovnice u Starome Gradu. Banke su uvijek išle ka klijentima, a ne bježale od njih, kao što je ovdje slučaj. Možda su u današnja doba na snazi neka nova pravila poslovanja, ali banke će i dalje dobro živjeti od svojih klijenata kojima bi zauzvrat trebale olakšati, a ne otežavati život, posebno ne onima starije životne dobi - pišu iz GO HSU Stari Grad.
Optimalizacija poslovanja“Splitska banka je zbog optimizacija poslovanja, kao i nakon analize procjene utjecaja razvoja novih tehnologija na kanale prodaje, prvenstveno razvoja našeg IT sustava, donijela odluku o zatvaranju nekoliko svojih poslovnica. Pri takvim odlukama uzimamo u obzir i rasprostranjenost mreže poslovnica i bankomata Splitske banke. Bankomat ostaje u Starom Gradu, kako bismo i nadalje omogućili stanovnicima i gostima jednostavan i neposredan pristup gotovini. Klijentima Banke s otoka Hvara i nadalje ostaju na raspolaganju poslovnice u Jelsi i Hvaru”, stoji u odgovoru Splitske banke kojega potpisuje Silvija Bareša iz Ureda Uprave i komunikacija Splitske banke. |
Banka će izgubiti klijente- Gradsko vijeće Staroga Grada je povodom saznanja o prestanku rada poslovnice Splitske banke u našem gradu, na svojoj V. sjednici donijelo zaključak da smo uistinu zatečeni neočekivanim potezom toga društva. Naravno, o tome smo pismeno obavijestili upravu banke izrazivši duboko žaljenje i zabrinutost. Sukladno spomenutom Gradska uprava, javne ustanove i trgovačka društva čiji je osnivač Grad Stari Grad, kao dosadašnji dugogodišnji korisnici usluga Splitske banke ubuduće neće više biti u mogućnosti zadržati status njenih klijenata, što znači da će povjerenje u vođenju financijskog poslovanja ustupiti nekoj drugoj poslovnoj banci. Na isti način će čini se postupiti brojni građani i poduzetnici, pa nije baš jasno gdje je tu poslovni interes Splitske banke - kazao je Vinko Maroević, gradonačelnik Staroga Grada. |