Ne treba vam potezati do Kuta, jer i tamo ste kao da vas je bacilo u Anconu.
Na hrvatskom ste otoku, a pričate preko Rima! Va bene kretino! Ferma!
Na prigovor operateru danima se stvar nije ispravila, a najgore u toj priči je što se ona dogodila i lani. Potrošaču je bio uredno obećan odbitak od mjesečnog troška, ali obećanje ludom radovanje. Račun je platio jer inzistiranje na odbitku nekoliko impulsa koštalo bi ga živaca i zavrzlame.
Uglavnom, neugodna epizoda bila bi zaboravljena da se ista priča nije ponovila i ovo ljeto, koje je, usput budi rečeno, već samo po sebi puno manje podnošljivo. Ne samo šta se talijanski signal pružio do Visa na plus 40, nego je našem potrošaču mobitel ove godine bio nasušna alatka za posao u turizmu pa je ostao - i bez ovaca i bez novaca.
Da nije lako poslovati ako ste zatočenik jednog teleoperatera shvatili su ovo ljeto i vlasnici apartmana na Čiovu. I to, gle čuda, opet isti oni koji su u sličan problem upali i lani.
- Ma samo da ih možemo promijenit, ne bi trena čekali, nego smo osuđeni na njih jer su na ovom području monopolisti i vidi šta nam rade – zdvajali su ogorčeni iznajmljivači koji nisu bili u roamingu, ali su ostali bez interneta. Gosti traže šifru, a oni sliježu ramenima i crvene se zbog kardinalne mane što im krasi apartmane. Pa koji to turist nije na mreži, password je valjda prvo šta pitaju domaćina.
Objasni ti danas Europljanima da teleoperater nije došao ni šesti dan iako ga gotovo svaki dan uzaludno zovete i čekate pa će mu to zvučati kao onaj sumanuti radioprogram pokraj Klisa. Ma šta zovete! Sate ste proveli u ćaskanju s automatskom sekretaricom koja je kao manita ponavljala nešto u stilu “molimo vas da pričekate do javljanja operatera”, “još nijedan nije slobodan, molimo vas da pričekate”, “molimo vas da pričekate...”
E, pa pričekat će, čini se, hrvatski teleoperateri da im potrošači počnu vraćati povjerenje, koje, objavljeno je evo i nekidan, konstantno pada. Čak 61 posto njih smatra da mobilni operateri i telekomunikacijske tvrtke ne poštuju njihova prava.
E, jer njiovi minuti su važni, a naši punti nisu. Ma ke inbećile!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....