StoryEditorOCM
DalmacijaGRADONAČELNIK O DUGOVIMA, novim PROJEKTIMA I ‘STEZANJU REMENA’

Udovičić: Štednja će zahvatiti mnoge, a nisu isključeni ni otkazi!

Piše PSD.
13. rujna 2013. - 00:07
Racionalizacija troškova i štednja, s ciljem stabilizacije proračuna, jedan je od glavnih prioriteta nove gradske vlasti. Štednja će zahvatiti mnoge koji su na proračunu grada Kaštela, a novom sistematizacijom radnih mjesta, koja se priprema, nisu isključeni ni otkazi. Proračun se mora dovesti na nulu, kako bi se mogli početi pripremati projekti za povlačenje novca iz EU fondova.

- Pri preuzimanju dužnosti naslijedili smo proračunski dug od 15 milijuna kuna. Što se prihoda tiče, očekujemo da će biti veći u odnosu na prethodnu godinu, za 8 do 10 milijuna kuna, prije svega zahvaljujući porezima koji su drugačije raspoređeni, te zahvaljujući prihodima od legalizacije. U svakom slučaju, prihodi će biti znatno manji od plana od 140 milijuna kuna - izjavio je kaštelanski gradonačelnik Ivan Udovičić na tiskovnoj konferenciji, ističući kako je ovo zadnji put da u svom drugom mandatu spominje bivšu vlast.

- Oni su radili kako su radili, očekivao sam što će me dočekati u resoru financija. Mene će u budućnosti zanimati samo moj rad i rezultati, jer su mi građani zbog toga i dali povjerenje na izborima. Nema više vraćanja unatrag - kazao je gradonačelnik najavljujući prvi rebalans proračuna.

Sanirati dugove, pa s projektima u EU fondove

Osvrnuo se na velike rahode za novozaposlene u Gradskoj upravi.

- Rashodi su u prethodnom razdoblju značajno povećani u stavci troškova za plaće zaposlenih, troškovi za vrtiće povisili su se za četiri milijuna kuna godišnje te rashodi od dva milijuna kuna za komunalnu tvrtku “Zeleno i modro”. Krećemo s poskupljenjem vrtića, a poduzeće od Nove godine više neće dobivati novac kao do sada. Bez odvoza smeća, a tu djelatnost Kaštela neće dobiti sve dok se ne izgradi regionalni centar, teško da mogu opstati na tržištu. Do Nove godine pomno ću pratiti što će se u poduzeću događati, no na novac koji sada dobivaju od Grada više ne mogu računati - izjavio je Udovičić, tvrdeći kako će zbog Racionalizacije troškova u idućoj godini sanirati dugove, smanjiti rashode, a za 2015. pripremiti proračun za sufinanciranje projekata iz EU fondova.

Od značajnijih projekata najavio je otvaranje nove škole u Kaštel Novom i svršetak radova na pristupnom putu za školu te horizontalnoj i vertikalnoj signalizaciji.

- Dovršavamo pregovore s izvođačem o nastavku radova na vrtiću “Maslina” i cilj je što skorije otvaranje vrtića, baš kao i dovršetak radova na groblju u Kaštel Starom.

Vodoopskrbna mreža i kanalizacijski ispusti

Bude li investicija, a ima naznaka da hoće, u idućoj godini planiramo nastavak radova na vodoopskrbnoj mreži u Rudinama, u sustavu Lukšić-Radun, u Sućurcu te pripremi dokumentacije za vodospremu Gomilica-Kambelovac - zaključio je gradonačelnik.

Dogradonačelnik Mili Novak dodao je kako kreće sanacija 50 postojećih kanalizacijskih ispusta koji idu izravno u more te će veći dio do ljeta 2014. godine biti saniran i priključen na ekokolektore, tako da će se značajno povećati čistoća mora.

- Pokrenuli smo izradu baze projekata grada Kaštela u kojoj ćemo točno popisati projekte i u kojoj su fazi spremnosti. Cilj nam je stvoriti sustav koji bi omogućio trajno praćenje potreba i inicijativa na području grada te njihovo apliciranje na europske i druge međunarodne izvore financiranja. Već za nekoliko dana prijavit ćemo projekt koji se odnosi na uključivanje osoba s invaliditetom na tržište rada kroz razne edukacije i poticanje zelenog i socijalnog poduzetništva - potvrdio je Novak.

Najavljena je Racionalizacija troškova, štednja i na području kuture i zabave.

- Zadovoljni smo s proteklim kulturnim i zabavnim ljetom u kojemu je svatko mogao pronaći nešto što mu odgovara, ali ćemo od iduće godine imati drugačiji pristup organizaciji, prije svega zbog Racionalizacije troškova - kazao je dogradonačelnik Zoran Bonacin.

JAKOV ŽARKO
FOTO: Ante Majić

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. studeni 2024 00:47