Već na prvi pogled njezina kosa govori gotovo sve! Jadranka Pezo, poduzetnica i vlasnica lanca frizerskih salona Studio Marcela, već desetljeće u privatnom poduzetništvu provodi idući samo naprijed. Neprestano usavršavanje i unaprjeđivanje biznisa njezin je prioritet jednako kao i zadovoljni klijenti kojih je napretek. Toliko, da se za prvu lokaciju salona van Zagreba odlučila upravo za Dubrovnik. Vijest o otvorenju proširila se brzinom munje među Dubrovkinjama.
Vodite lanac salona, što je kod nas dosta neobično, a vjerujem i dosta zahtjevno. Odakle želja za promjenom karijere?
-Nakon više od dvadeset godina menadžerskog iskustva te rada u prodaji u jednoj stranoj firmi zaželjela sam se promjene u životu i pokretanja vlastitog poslovanja. Privatno poduzetništvo me oduvijek interesiralo. Znajući da će mi novi izazovi donijeti i puno novih interesantnih aktivnosti odlučila sam pokrenuti vlasiti posao. Djelatnost kojom se danas bavim, frizerstvo, iziskuje kontinuirana usavršavanja i stalno učenje ukoliko želite biti ukorak sa svjetskim trendovima. Kada nudite klijentima nešto novo, kao mi u Studiju Marcela, a pritom i pristupačno cijenama, onda morate biti prepoznati i izdvajati se od konkurencije što stvara osobno zadovoljstvo, ali i želju za napretkom.
Nakon Zagreba-Dubrovnik! Za to je ipak potrebna posebna hrabrost, zašto baš Dubrovnik?
-Dubrovnik je sam po sebi drugačiji i otvaranje salona u hotelu Rixos Premium predstavljalo mi je novi poslovni izazov. Dolazeći u Dubrovnik osjećala sam se kao kod kuće, ljepote koje Dubrovnik pruža oduzimaju dah. Htjela sam Dubrovniku ponuditi nešto zauzvrat. Istraživala sam tržište i vidjela da Studio Marcela itekako ima što ponuditi ovdje. Otvaranjem salona i kvalitetnom uslugom želim da se Dubrovkinje osjećaju ugodno i sretno kada dođu u naš salon.
Što je u Studiju Marcela najveća posebnost, po čemu ste omiljeni svojim klijentima?
-Naši stilisti se stalno profesionalno usavršavaju na raznim radionicama i edukacijama. Radimo tehnike bojanja koje su popularne u svijetu i po tome smo jedinstveni. Koristimo profesionalne preparate za kosu Silky Technobasic koji se proizvode u Italiji i čiji smo zastupnik za Hrvatsku. Omiljeni smo po liniji plavih boja za kosu i našu popularno pepeljasto sivu nijansu. SIlky ima preko devedeset nijansi boja u svojoj paleti. Kod bojanja i izbjeljivanja u boje stavljamo ESLABONDEXX koji u kombinaciji s kemijskim tretmanima kose, sprječava oštećenje kose i štiti postojeću unutarnju strukturu kose. Kosi daje dodatnu elastičnost, snagu i gipkost i na taj način je čini njegovanom. Niz ampula koje nudimo također pridonose zdravlju kose; istaknula bih tretmane za liječenje i obnovu kose, tretmane protiv ispadanja kose, prhuti, ali i aromaterapiju masiranjem vlasišta.
Kosa je ženi možda i najvažniji adut, kako najbolje odabrati frizuru? Na što trebamo obratiti pozornost pri odabiru?
-Pozornost trebamo obratiti na fizionomiju lica, dužinu kose. U savjetovanju s našim stilistima uvijek možete dobiti koristan savjet oko odabira željene boje, nijanse koloriranja ili tehnike pramenova. Uvijek naglašavam da je samo zdrava kosa lijepa i poželjna kosa, a kad još pritom imate i lijepu frizuru, naprosto se morate osjećati zadovoljno.
Što je moderno ovog ljeta, koje su preporuke Studija Marcela(boja, frizura)?
-Kosu prije svega treba zaštititi od pretjeranog izlaganja suncu i morskoj soli. Savjetujemo nošenje šeširića ili da se vrhovi namažu hranjivom maskom. Dolaskom jeseni kosi će trebati obnova. Istaknula bih ovdje naš Silky BTX Optimage tretman za liječenje i obnovu kose kao posebno nježni tretman koji hrani suhu i lomljivu kosu. Od frizura ljeti najčešće klijentice biraju lagane valove ili se kosa nježno podiže u neformalne moderne pundžice ili lagano veže u moderan rep koji može biti ravan ili lagano valovit.
Koji vam je najdraži dio posla?
-Najdraži dio posla je imati zadovoljne klijente. Kada klijentice dođu k nama, a nakon toga daju preporuku svojim prijateljicama kako je u Studiu Marcela usluga bila izvrsna, osjećate neopisivo zadovoljstvo. Ponosna sam na svoj tim stilista koji voli raditi s klijentima i ništa im za klijente nije tesko učiniti. Stilistice koje rade u Rixosu preselile su se iz Zagreba u Dubrovnik, kako bi jedinstvenu uslugu našeg lanca frizerskih salona preslikale i na dubrovačko područje.
Možemo li idući editorijal Studija Marcela očekivati s dubrovačkim vizurama?
-Poznati smo i po našim editorijalima te kampanjama koje osmišljavamo jednom do dva puta godišnje. Surađujemo i s hrvatskim dizajnerima popud Alduka i modnog dvojca ELFS. Sudjelujemo i u kampanjama koje rade i modni časopisi Elle, Cosmopolitan i Story. Uživamo stvarajući lijepe modne priče. U Rixos Premium hotelu smo prije dvije godine snimili lijep editorijal, a godinu dana prije toga u Importanne resortu također u Dubrovniku. Vizure grada i zidine odlična su lokacija i možda ju odaberemo za našu sljedeću modnu priču.