Poznata hrvatska navijačica Ivana Knoll može dobro unovčiti svoj boravak u Katru. Naime, prije ju je na Instagramu pratilo više stotina tisuća pratitelja, a onda je ta brojka prije neki dan došla do milijuna. Ivana se pametno predstavila, bila je jako ljubazna prema stranim novinarima i influencerima, a onda je njen profil doslovce eksplodirao...
Štoviše, sad ih je već 1,3 milijuna, isto koliko ih ima i Severina koja pratitelje skuplja godina, a Ivani je bilo dovoljno svega nekoliko dana. A što je veći broj pratitelja, to je i veća zarada. Samo je pitanje hoće li Ivana iskoristiti svoj Instagram potencijal.
Ivana se i sama nekidan iznenadila brojem pratitelja, obratila se i hejterima navodeći da je nije briga što joj pišu...
Koliko Ivana može zaraditi od objava na Instagramu? Svojedobno nam je Ivana Šulc, stručnjakinja za društvene mreže i marketing, objasnila koliko trebaš imati pratitelja da bi zaradio.
– Tipične brojke, kad je riječ o zaradi na Instagramu su ove (prema podacima od prije nekoliko godina): Ispod 10.000 pratitelja: 93-137 dolara po postu;10.000-50.000 pratitelja: 140-185 dolara po postu; 50.000-100.000 pratitelja: 210-250 dolara po postu; 100.000-250.000 pratitelja: oko 400 dolara po postu; od 250.000 do milijun pratitelja: oko 700 dolara po postu; više od milijun: od 1500 dolara + više po postu, dosni Slobodna Dalmacija
Na YouTubeu: 50.000-100.000 pretplatnika: 500-1000 dolara po videu; 100.000-500.000 pretplatnika: 1000-3000 dolara; više od 500.000 pretplatnika: 5000 dolara i više. Potrebno je uzeti u obzir da su ovo okvirne brojke i da o samom influenceru ovisi koliko će zaraditi. Ima malih profila koji imaju 1500-3000 pratitelja i zarađuju više od onih s 10.000+ pratitelja, ako se znaju "prodati" i imaju ono što se traži na tržištu, kao i kvalitetnu interakciju s pratiteljima - navela je Ivana.
Koliko fotografija dnevno treba postavljati?
– Pravilo bi bilo ne više od 3 fotografije dnevno jer sve drugo nalikuje na spam. Jedna ili dvije su optimalna brojka ali svatko treba pronaći mjeru koja mu/joj najviše odgovara i koja donosi rezultate.
Ako netko ima 40 tisuća pratitelja u Hrvatskoj, je li to respektabilna brojka?
– Tih 40 tisuća pratitelja je respektabilna brojka bilo gdje u svijetu, posebno ako je riječ o organski skupljenim, a ne kupljenim pratiteljima.