Jedan od najpoznatijih svjetskih kozmetičkih brendova, Nivea, na međunarodnim stranicama društvenih mreža podijelio je novu reklamu za micelarnu vodu koja prikazuje hrvatsku navijačicu s iscrtanom šahovnicom na licu koja je na rubu suza, a u opisu su napisali ‘Briše sve, ali ne i suze‘ aludirajući na gubitak hrvatske reprezentacije od Argentine u polufinalu Svjetskog prvenstva u Kataru.
Nivea se ubrzo našla na meti nezadovoljnih Hrvata koji su novu kampanju označili kao "izrugivanje" s Hrvatskom, piše Jutarnji list.
Nakon brojnih negatvinih komentara i burne reakcije javnosti, Nivea se ispričala radi sporne reklame.
"Duboko se ispričavamo zbog našeg nedavnog posta za micelarnu vodu. Nije nam bila namjera povrijediti osjećaje tako ponosne nogomete nacije. Prepoznajemo fantastična postignuća reprezentacije Hrvatske i dijelimo njihovo veselje. U NIVEA-i cijenimo brigu i povjerenje, uvjeravamo vas da ćemo u budućnosti poduzeti sve potrebne mjere kako bi držali do svojih visokih standarda u svakom aspektu naše komunikacije", poručili su iz kompanije.