StoryEditorOCM
ZabavaVRIJEDNA I VEDRA

TikTokerica napustila Masterchef: ‘Prala sam i toalet na gradilištima, nikad me nije bilo sram raditi bilo kakav posao‘

Piše Dv
12. listopada 2023. - 09:44

Tiktokerica Meri Goldašić  ove je sezone Masterchefa "pokupila" sve simpatije gledatelja svojom osobnošću, no ona je  natjecanje u jednom od najgledanijih televizijskih formata,  MasterChefu završila u posljednjoj epizodi, na rođendan svoga mlađeg sina Ria.

Premda je pokazala borbenost i istrajnost do samog završetka, njezina jela nisu zadovoljila žiri, te je za njih dobila najmanji broj bodova. Ipak, Unatoč suzama koje je pustila, Meri ispadanje iz natjecanja nije teško palo, jer ju kod kuće čekaju djeca, pa je prigodno izjavila da se nikad nije više veselila kuhanju bolonjeza. ‘‘Osjećaji su mi pomiješani, sretna sam što sam imala priliku doživjeti ovakva iskustva, tužna što napuštam ekipu iz vile i istovremeno u miru, jer napokon idem doma svojoj djeci. Ovdje sam gdje pripadam, jer nisam bila fokusirana na natjecanje i kuhanje, budući da su moje srce i misli bili kod kuće. Veselim se što je ostala ekipa kojoj je ovo zaista na prvom mjestu i koji zaslužuju biti tu‘‘ prenosi Dnevnik

image
Nova Tv Press/

Svoje putovanje u MasterChefu opisuje jednom riječi - intenzivno. Kaže i da u privatnom životu ne plače često, premda je vrlo osjećajna, te ističe da je u MasterChefu plakala svaki dan, zbog čega je od ostalih kandidata dobila i nadimke Cimzdravko i Plačko. Smatra da se svaka emocija u vili Masterchefa osjeća puno intenzivnije no što se osjeća u svakodnevnom životu.

U Masterchef se prijavila zbog ljubavi prema kuhanju, a Meri ističe da još uvijek nije pravi znalac te da ima još mnogo toga što želi naučiti. Za učenje kaže, nema boljeg recepta od učenja pod pritiskom i budnim očima nacije. U svome predstavljanju Meri je istaknula kako bi u budućnosti voljela imati svoj restoran u kojem bi samo ona radila, a da se to ostvari, ovakva biste jela pronašli na njezinu meniju.

‘‘Voljela bih se fokusirati na sezonske i domaće sastojke, vegetarijanski i nutritivno bogat meni, jer i sama ne jedem meso, a na meniju bi bilo tek nekoliko specijaliteta, koje bih nastojala sezonski izmijeniti, ovisno o dostupnosti svježih namirnica.‘‘ priznaje.

Meri je u kuhanju uspješna koliko i na TikToku, a na njezinom profilu prati je preko 100 tisuća ljudi. Kad bi morala birati između kuhanja i društvenih mreža, odabrala bi, kaže, društvene mreže, jer osim kuhanja, ima još mnoštvo hobija i znanja koje može ponuditi svojim pratiteljima. Ipak, priznaje da su kuhinja i društvene mreže spoj ugodnoga sa korisnim, jer bez dobrog marketinga, nema ni prodaje, piše Dnevnik.

image
Nova Tv Press/

"Danas svaki bolji ugostiteljski objekt drži do svog imidža na društvenim mrežama jer su se navike ljudi napretkom tehnologije promijenile. Svi volimo prije odlaska na novo mjesto proviriti na Instagram i vidjeti fotografije drugih ljudi na toj lokaciji, stoga je uvijek bolje neko vrijeme u danu posvetiti i društvenim mrežama ako ste vlasnik ili vlasnica restorana‘‘, smatra Meri.

Prije kuhanja,Masterchefa i popularnosti na TikToku radila e različite poslove,ne srami se truda ni poštenog rada, i ističe to kao jednu od svojih vrlina.

‘‘Radila sam od četrnaeste godine, razne poslove. Počela sam s ocem u njegovu restoranu, konobarila sam dugi niz godina, bila sam i poslovođa tri godine u japanskom restoranu u Kopenhagenu, a u vrijeme osobne financijske krize čak sam i prala toalet na gradilištima. Nakon selidbe u Švedsku suprug i ja smo donijeli odluku da je vrijeme da se posvetim struci jer sam diplomirala marketing i komunikacije. Zaposlila sam se u odličnoj IT firmi u Stockholmu i mjesec dana nakon što sam rodila mlađeg sina otvorila svoj webshop. Financijska neovisnost mi je, kao ženi, najbitnija i nikad me nije bilo sram raditi bilo kakav posao‘‘, govori odlučno.

 

15. studeni 2024 09:35