Šest dana je trajala kakva takva nada kod konkurencije kako Auto klub Dubrovnik Racing neće uzeti duplu krunu, kako će opet, a što se dogodilo prošle sezone, ostati bez naslova na krugu, i tu u zadnjoj utrci sezone.
Ali, samo šest dana nakon što je na Buzetu, predzadnjoj stanici sezone na brdu osigurao ‘kantu’, sad je to učinio i na krugu. Pjeva Dubrovnik Racing u Salzburgu, osvojio je obje utrke dana u Austriji, i to je slavio uvjerljivo, te uoči Grobnika, zadnje dvije utrke sezone, devete i desete, ima čak 339 bodova više!
Toliko zaostaje aktualni prvak, Slavonija i Baranja Racing Osijek, koji je lani na Grobniku dočekao čudo. Dubrovnik Racing se tad ‘raspao’, prvo je nekompletan došao na zadnju stanicu, a onda je takav doživio sve i svašta, motori su otkazali poslušnost, kvarova k’o u priči. Uglavnom, otvorila se prilika osječkom klubu, a on sjajan tog zadnjeg dana sezone, i rastopila se prednost, nestala, a bila je jedno stotinjak bodova. Suznih očiju su tad članovi Dubrovnik Racinga krenuli prema boksu Slavonija i Baranja Racing Osijeka, te im stisnuli ruku. Čestitali na naslovu.
Ove sezone, nakon utrka na Salzburgringu, i da Dubrovnik Racing ne ode na Grobnik, ne može se osvojiti na zadnje dvije utrke sezone ni blizu toliko bodova kolika je prednost dubrovačkog kluba. I opet povratak na prošlu godinu. Tad se nije dogodilo, koliko godina – toliko ‘kanti’. Dubrovnik Racing je prošle, 2023. godine slavio 30. rođendan. Naslov prvaka na brdu bio je 29. ‘kanta’ u povijesti kluba, na krugu je očekivao kako će uzeti tridesetu. To se nije dogodilo, ali nije se dugo čekalo da se ostvari želja. Dubrovnik Racing ove godine ima 31 svjećicu na rođendanskoj torti, a sad i trideset i jednu kantu u vitrinama.
Kome se treba zapljeskati za ‘kantu’ na krugu? Igor Ilić, Maro Franić, Luka Fabijančić, Frane Jukić, Frano Dubreta, Žarko Knego, Ozren Granda i Nikola Radnjić su osvajali bodove u ‘odigranih’ osam od deset utakmica sezone. I u svih osam ‘utakmica’ su bili najbolji klub, i kad je tako, ne čudi što je ove sezone prvak odlučen prije zadnje stanice, uoči zadnje dvije utrke sezone.
Naravno, to nije sve kad su u pitanju vozači Dubrovnik Racinga. Igor Ilić je osigurao naslov državnog prvaka u Diviziji 2, a Maro Franić u Diviziji 3. Zatim, Frane Jukić je u igri za naslov prvaka u Diviziji 4 (zaostaje za Igorom Tomljanovićem iz Slavonija i Baranja Racing Team samo 7,5 bodova), u Diviziji 6 je naslov u rukama vozača Dubrovnik Racinga, samo je pitanje kojeg, Frano Dubreta ima 29,5 bodova više od Žarka Knega, a u Diviziji 7 Ozren Granda je milimetar do trijumfa. Ima uoči Grobnika 49 bodova više od Grega Šimunoviča iz Slavonija i Baranja Racing Osijeka uz napomenu kako se na jednoj stanici može osvojiti najviše 59 bodova (3 boda ako si najbrži na treningu, a u svakoj utrci 25 bodova donosi pobjeda, a dodatna 3 boda ako imaš najbrži krug).
U Diviziji 1 prvak je također već poznat. Osigurao ga je Lovro Badurina (Rijeka), a u Diviziji 5 je pitanje, Valter Nežić (Fly with Kolman) ili Petar Dajak (Split Motorsport)? Nežić ima 2,5 boda više od Dajaka uoči Grobnika, koji se vozi tek od 8. do 10. studenog.
I da ne zaboravimo, gotovo je (odavno) i kad je u pitanju Timsko prvenstvo Hrvatske. Nema boljeg od Euromarine DAS Racing Teama, a četiri petine ekipe su vozači Dubrovnik Racinga (Maro Franić, Žarko Knego, Frano Dubreta i Igor Ilić), a peti je član Rijeke (Lovro Badurina). Njih pet su bili za pet. Skupili su 800,5 bodova, a drugoplasirani Becker Print & Promo ima sad 342 boda manje!
I tako, što se tiče naslova klupskog prvaka, tu je priča završena. I brdo, i krug je u rukama Dubrovnik Racing, koji može već spremati festu. Juraj Renko Popović, Nikša Stahor, Mirko Pendo i ostali vodeći ljudi najuspješnijeg hrvatskog kluba već mogu početi slati pozivnice za ‘Noć prvaka‘. Petnaesti put je Dubrovnik Racing najbolji na brdu, trinaesti put prvak na krugu, plus ima tri osvojena kupa!