Tri sata je vozio Hyundai Elantru TCR, napravio s njom za to vrijeme oko 70-ak krugova, provozao u njoj sponzore, zaljubljenike u automobilizam, koji su došli na druženje s njim, a koje je nakon dvije godine opet organizirao na Grobniku.
Žarko Knego je bio za volanom, sa svima je napravio je po dva, tri kruga u svom bolidu kojeg imaju i vozači koji voze svjetsko prvenstvo.
- Kad su sjedali u auto bili su oprezni, da ne kažem prepadnuti, a već nakon drugog, trećeg zavoja svi su bili oduševljeni, opušteni, s osmijehom na licu. Svi su bili, rekli su mi, fascinirani kočenjem, prolascima kroz okuke, te su sad vidjeli što je to trkači automobil – prepričava Knego zgode, ne i nezgode s druženja jer njih nije bilo iako nije baš bila ‘kamilica‘ na 4168 metara dugoj grobničkoj stazi s 18 zavoja ako je suditi po vremenima.
- Kad je utrka krug na Grobniku odvozim za minutu i 29 sekundi, a ovako smo najbrže išli minutu i 35 sekundi.
I iduće sezone će Knego juriti bodove u natjecanju TCR Eastern Europe uz pomoć bolida koji ima motor s 350 konja, kojem je mjenjač sekvencijalni sa 6 brzina, čiji je pogon prednji, čija je masa 1180 kilograma…
- Kao što sam rekao nakon završetka sezone planiram ostati u istom autu. Eventualno, ako prodam ovaj auto, uzeti novu evoluciju Elantre, ali to je to. Hoću li to uspjeti napraviti ili ne znat će se u iduća dva, tri mjeseca – rekao je Knego, koji je ove godine napravio veliki pomak u TCR Eastern Europe.
Dovoljno je spomenuti kako je 2023. godinu zaključio na petnaestom mjestu ukupnog poretka, ovu sezonu je bio sedmi, a već se zna cilj u idućoj. Dubrovčanin želi biti TOP 5.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....