StoryEditorOCM
AutomobilizamKRUG(OVI) SA ŽARKOM KNEGOM

Svi su bili, rekli su mi, fascinirani kočenjem, prolascima kroz okuke, te su sad vidjeli što je to trkači automobil

Piše Tonči Vlašić
29. studenog 2024. - 12:15

Tri sata je vozio Hyundai Elantru TCR, napravio s njom za to vrijeme oko 70-ak krugova, provozao u njoj sponzore, zaljubljenike u automobilizam, koji su došli na druženje s njim, a koje je nakon dvije godine opet organizirao na Grobniku.

Žarko Knego je bio za volanom, sa svima je napravio je po dva, tri kruga u svom bolidu kojeg imaju i vozači koji voze svjetsko prvenstvo.

- Kad su sjedali u auto bili su oprezni, da ne kažem prepadnuti, a već nakon drugog, trećeg zavoja svi su bili oduševljeni, opušteni, s osmijehom na licu. Svi su bili, rekli su mi, fascinirani kočenjem, prolascima kroz okuke, te su sad vidjeli što je to trkači automobil – prepričava Knego zgode, ne i nezgode s druženja jer njih nije bilo iako nije baš bila ‘kamilica‘ na 4168 metara dugoj grobničkoj stazi s 18 zavoja ako je suditi po vremenima.

- Kad je utrka krug na Grobniku odvozim za minutu i 29 sekundi, a ovako smo najbrže išli minutu i 35 sekundi.

image

Druženje sa Žarkom Knegom na Grobniku

image

Druženje sa Žarkom Knegom na Grobniku

Marko Puljić/
image

Druženje sa Žarkom Knegom na Grobniku

Marko Puljić/
image

Druženje sa Žarkom Knegom na Grobniku

Marko Puljić/
image

Druženje sa Žarkom Knegom na Grobniku

Marko Puljić/
image

Druženje sa Žarkom Knegom na Grobniku

Marko Puljić/
image

Druženje sa Žarkom Knegom na Grobniku

Marko Puljić/
image

Druženje sa Žarkom Knegom na Grobniku

Marko Puljić/
image

Druženje sa Žarkom Knegom na Grobniku

Marko Puljić/
image

Druženje sa Žarkom Knegom na Grobniku

Marko Puljić/
image

Druženje sa Žarkom Knegom na Grobniku

Marko Puljić/
image

Druženje sa Žarkom Knegom na Grobniku

Marko Puljić/

I iduće sezone će Knego juriti bodove u natjecanju TCR Eastern Europe uz pomoć bolida koji ima motor s 350 konja, kojem je mjenjač sekvencijalni sa 6 brzina, čiji je pogon prednji, čija je masa 1180 kilograma…

- Kao što sam rekao nakon završetka sezone planiram ostati u istom autu. Eventualno, ako prodam ovaj auto, uzeti novu evoluciju Elantre, ali to je to. Hoću li to uspjeti napraviti ili ne znat će se u iduća dva, tri mjeseca – rekao je Knego, koji je ove godine napravio veliki pomak u TCR Eastern Europe.

Dovoljno je spomenuti kako je 2023. godinu zaključio na petnaestom mjestu ukupnog poretka, ovu sezonu je bio sedmi, a već se zna cilj u idućoj. Dubrovčanin želi biti TOP 5.

image

Druženje sa Žarkom Knegom na Grobniku

Marko Puljić/
29. studeni 2024 12:17