Meksički milijarder i telekomunikacijski mogul Carlos Slim ponovno je dokazao kako ima "dobar nos" za biznis: upravo je prodao polovicu od 17 posto dionica sjevernoameričkog dnevnog lista "New York Times" i zaradio višestuko više nego je uložio u taj medijski posao.
Nakon prvih 6,4 posto dionica The New York Timesa Slim je 2009. kupio novi paket dionica. Slim je i 2015. godine kuio novi paket dionica novine koja je od tada ponovno krenula stazom profita i slave. The New York Times, kako prenosi poslovni.hr "danas ima snažnu bilancu i snažno rastuće digitalne prihode" o čemu svjedoči i kretanje cijena dionice New York Timesa: početkom 2009. godine Slim je dionice kupoio po cijeni od četiri dolara, a današnja je cijena nešto manja od 19 US dolara. O rastu cijene najbolj govori podatak da je vrijednost dionice samo tijekom 2017. godine skočila za 40 posto! A ulaganje u NYT za Slima je od početka bio "samo biznis" i proračunati poslovni poduhvat, investicija od koje se očekivao profit.
Polovicu dionica je "prodao po tržišnoj cijeni" na način da je osnovana zaklada koja je otkupila dionice od Carlosa Slima za 250 milijuna dolara i to u obliku konvertibilnih trogodišnjih obveznica koje dospijevaju prosinca 2020. godine. na takav oblik prodaje odluio se jer će tako ostvariti poreznu olakšicu i- još veću zaradu, što nije prvi put da je dodatno zaradio u poslovnoj transakciji.
StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetTRENDOVI U SVIJET UMEDIJA
Carlos Slim prepolovio udjel u NYT
25. prosinca 2017. - 20:09