1997. Pokojni SDP-ov župan dubrovačko-neretvanski Ivan Šprlje inicira povezivanje juga Hrvatske mostom preko Pelješca
1998. Povratnik iz SAD-a, danas pokojni, Primorac Pero Glumac pokreće peticiju za izgradnju Pelješkog mosta, a ideju o tome HDZ-ov Luka Bebić iznosi u Hrvatskom saboru
2000. Župan Šprlje u okviru nove županijske cestovne mreže ističe izgradnju brze ceste i mosta 'Pelješac-Klek'
2004. Pokojni Jure Radić i IGH predstavljaju projekt mosta vrijedan 1,95 milijardi kuna, duljine 2,4 kilometra, širine 24,64 i visine 55 metara
2005. Tadašnji HDZ-ov premijer Ivo Sanader prvi put otvara gradilište Pelješkog mosta
2007. - Predsjednik Vlade Sanader ponovno otvara radove, potpisan je ugovor s konzorcijem Konstruktor-Viadukt-Hidroelektra, a kao termin dovršetka radova navodi se 2015.
2009. - Županijska skupština donosi Deklaraciju o prometnoj izoliranosti
2010. Nakon prvih sondaža, bivša premijerka Jadranka Kosor najavljuje nastavak gradnje mosta, no radovi staju nakon potrošenih 230 milijuna kuna
2011. Europska investicijska banka poručuje kako neće financirati most koji se ne uklapa u dugoročnu viziju EU
2012. Vlada Zorana Milanovića traži alternativu mostu kroz trajektni promet i koridor kroz Neum
2013. Studija konzultantske tvrtke Safege pokazuje da je most najbolje rješenje, Hrvatske ceste izrađuju dva nova projekta Pelješkog mosta
2014. Traju polemike s BiH oko štetnosti Pelješkog mosta za interese susjeda
2015. I Studija izvedivosti pokazuje kako je most najbolje prometno rješenje. Europska komisija najavljuje sufinanciranje u omjeru od 85 posto
2017. U Dubrovniku je potpisan ugovor za financiranje projekta 'Cestovno povezivanje s južnom Dalmacijom'. Europska komisija je Hrvatskoj odobrila bespovratna sredstva za izgradnju mosta, pristupnih cesta i stonske obilaznice. Ukupna vrijednost procijenjena je na 526 milijuna eura, a planirani rok dovršetka na 2022.
2018. U travnju su kao najpovoljniji izvoditelj za posao vrijedan više od dvije milijarde kuna izabran kineski China road and bridge corporation (CRBC). U prosincu na gradilište uplovljava divovski brod Zhen hua 7 s dva testna pilota
2019. Postavljen je prvi stalni pilot dug 126 metara, a za sljedeća četiri mjeseca u dno je zabijeno svih 148
2020. U veljači iz Kine morem stižu dijelovi kolničke konstrukcije mosta, a prijevoz traje sve do lipnja sljedeće godine
2021. Svečano je 28. srpnja spojen Pelješki most u punoj duljini od 2,4 kilometra. Podizanjem zadnjeg, 165. segmenta čelične konstrukcije, povezane su Komarna i Brijesta, čime je spojen teritorij RH
2022. Ministar prometa Oleg Butković za 26. srpnja potvrđuje otvorenje mosta s dijelom pristupnih cetsa 26. srpnja. Vlada je 21. srpnja odlučila da će se građevina koja spaja krajnji jug s ostatkom države zvati Pelješki most ili 'Pelješac Bridge'
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....