Facebook stranica ‘Halo, inspektore‘ koju je pokrenuo Europski centar izvrsnosti potrošača - ECIP objavila je kako izgleda čudna matematika u ‘Konzumu‘.
- Naime, u jednoj trgovini lijepo su oglasili Ariel na sniženju od čak 42% od osnovne cijene 13,49 €, ali umjesto 7,82 stavili su 11,21 € i po toj cijeni prodaju. Onda to nije sniženje od 42 %, zar ne?! Drugi Ariel je, navodno, nekad koštao 6,99 €. Uz sniženje od 40 % sada bi trebao koštati 4,19 €, a ne 6,23 € - kažu u ‘Halo, inspektore‘ te ističu kako je po zakonu toe zavaravajuće, neistinito oglašavanje.
- K tome, potrošači se dovode u zabludu. I imaju pravo na povrat više uplaćenih eura. Jer, tamo netko očito ne zna matematiku - ističu i pitaju: A gdje je cijena od prije 30 dana ako je ovo redovna? Ili.. Nije?