Koliko su kandidati ovogodišnjih izbora za gradonačelnika, vijeće, župana i skupštinu uložili u svoje kampanje? Neprikosnoveni pobjednik je Ivica Roko, karićar iz Mokošice koji je bez uložene kune osvojio dva mandata u Gradskom vijeću Dubrovnika.
Na pitanje koliko je uložio u kampanju pod sloganom ‘Obični ljudi za obične ljude’ i ‘Za bolje normalno’, Pero Vićan rekao nam je da će podaci biti objavljeni na službenim stranicama Državnog izbornog povjerenstva.
HDZ-ov slogan
Gradski odbor HDZ-a Dubrovnik je za kreativno rješenje predizborne kampanje kandidata za gradonačelnika Mata Frankovića angažirao tvrtku Designsystem d.o.o. za 84 tisuće kuna plus PDV.
Za temeljnu poruku odabran je slogan ‘Vlast je čast. Čast je služiti građanima!’. Iz HDZ-a su naveli kako sve ostale aktivnosti u sklopu predizborne kampanje vodi Izborni stožer na čelu s članicom Predsjedništva GO HDZ-a Marijetom Hladilo. O odnosima s medijima brine glasnogovornica GO HDZ-a Dubrovnik Ivana Brnin. Županijski HDZ je do 20. svibnja u kampanju utrošio 247.875 kuna, rekao je Nikša Sentić i dodao kako su za kampanju angažirali agenciju i vlastite resurse, te će za navedeno izdvojiti oko 120 tisuća kuna, uvećano za PDV.
HDZ je s partnerima u Gradskom vijeću osvojio 7 od 21 mjesta, a u županijskoj skupštini 17 od 37. Za njih izbori još nisu gotovi – Mato Franković za gradonačelnika i Nikola Dobroslavić za župana idu u drugi krug.
Andro Vlahušić je za kampanju za gradonačelnika iz koje je ispao, potrošio 150 tisuća kuna, a PR usluge nisu koristili.
Mostov kandidat za gradonačelnika Maro Kristić, potrošio je oko 43 tisuće kuna, a na izborima je ostao predzadnji, s jednim vijećnićkim mandatom Njihov čelnik stranke Božo Petrov, ide u drugi krug izbora za župana, protiv HDZ-ova Nikole Dobroslavića.
Most je s 8 mandata drugi po broju mandata u županijskoj skupštini. Kristić kaže da ukupno za kampanju za gradonačelnika, gradsko vijeće, župana i županijsku skupštinu potrošili oko 160 tisuća kuna. Nisu angažirali PR stručnjaka, a digitalni marketing i društvene mreže vodi im agencija iz Zagreba 'Atomski marketing', za što im je Kristić platio 5.300 kuna.
Dustrin Željko Raguž, peti od osam gradonačelničkih kandidata, s 2 osvojena mjesta u Gradskom vijeću i nijednim u Županijskoj skupštini, uz zadnje plasiranog kandidata za župana Karla Gjurašića otkriva kako su potrošili do 100 tisuća kuna i za izbore za Grad i za Županiju.
Srđevci dobili šansu
Srđ je Grad u koaliciji s Možemo! na gradskoj i županijskoj razini izašao je sa sloganom 'Dajmo šansu Županiji’ i ‘Dajmo šansu Srđevcima’ bez pomoći izvana. Đuro Capor ostao je četvrti u utrci za gradonačelnika, isto kao i Marko Giljača u utrci za župana.
U Gradskom vijeću osvojili su 3 mjesta, te 3 u županijskoj skupštini. Ljubo Nikolić poručuje kako im je budžet bio oko 100 tisuća kuna, za gradske i županijske izbore.
Ivica Roko potvrđuje da nije potrošio ni kunu:
- Išli smo putem društvenih mreža i dobili možda pet-šest majica - rekao je. Kampanju mu je vodio stožer prijatelja Marijan Cetinić, Ivan Cetinić, Lukša Cvjetanović, Luko Prlenda, Tomi Saltarić, 'a ako sam koga zaboravio, neka se ne ljute, ali ne želim ih spomenuti da se ne bi bojali za svoj posao', zaključio je.
Ivan Tropan iz SDP-a rekao je da im je kampanju vodio stranački kolega Maro Budrović, a u kampanju na gradskoj i na županijskoj razini uložili su nešto manje od 100 tisuća kuna. Tropan je ostao šesti u utrci za gradonačelnika Dubrovnika, a u Županijskoj skupštini u koaliciji s HNS-om SDP ima 6 mandata.
Glasnogovornik Domovinskog pokreta DNŽ Josip Vučković ističe da su u kampanji potrošili 20 tisuća kuna na medijsku promidžbu. Njihova kandidatkinja Ivana Končevski zauzela je zadnje mjesto u utrci za gradonačelniku Dubrovnika, a u Skupštini nisu prešli prag.
Roko Tolić, nezavisni kandidat s potporom SDP-a i HNS-a strateške savjete je uzimao od stručnog tima volontera. Kampanju su mu radili suradnici, a vodili su je Nikola Hajdić i Marina Majić, koja kaže kako su potrošili oko 100 tisuća kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....