Tržišne analize i ankete su utvrdile kako je vodeći brend među brojnim proizvodima koji se trenutačno prodaju u zemljama regije jugoistoka Europe koja je tržište veće od 22 milijuna potrošača, jest Milka čokolada a slijede je Coca-Cola, Vegeta, Argeta i Cedevita.
Spomenuta marka čokolade je na vrhu ljestvice top- 25 najjačih brendova ne samo u Hrvatskoj, nego i Srbiji te Sloveniji, dok je u BiH, Crnoj Gori i Makedoniji na drugom mjestu, ali je tamo uvjerljivo prva Argeta "Atlantic grupe" u vlasništvu Emila Tedeschija.
Prema specijaliziranom portalu JaTrgovac.hr koji objavljuje podatke najnovijeg istraživanja, snaga nekog brenda se očituje u snazi njegove tržišne priče. No, naravno da ta priča mora biti praćena i kvalitetno promišljenom strategijom te svakodnevnim radom koji će rezultirati poznatim zaključkom: kakva god bila, na kraju svake priče bitan je- sadržaj. "Borba" među brendovima je stalna i stoga je nužno stalno dokazivanje: Coca-Cola se u kategoriji bezalkoholnih pića dokazuje u srazu s Sky Colom, Coctom, Pepsijem i Fructalom a Vegeta" iz dijapazona proizvoda naše Podravke neupitni je lider u svojoj kategoriji iako je sve više ugrožava srbijanski C začin kojeg je otkupio Nestle.
Pojedini proizvođači su zastupljeni s više brandova, a zanimljivo kako ni jedan od "top 25" brandova nisu vino ili pivo, što ukazuje na nepobitnu činjenicu da se pojedini hrvatski brandovi još mogu i trebaju dokazivati kako bi poboljšali svoj položaj, ali i ukupnu gospodarsku sliku države koja bi imala znatno veći BDP da ima više jakih brandova.
TOP 25 najprodavanijih proizvoida odnosno brandova u regiji jugoistoka Europe su
1. Milka
2. Coca-cola
3. Vegeta
4. Argeta
5. Cedevita
6. Cockta
7. Orbit
8. Nivea creme
9. Smoki
10. Fructal
11. Paloma maramice
12. Nescafe
13. Plazma keksi
14. Aquafresh
15. Jaffa Cakes
16. Fanta
17. Dorina
18. Lenor
19. Pepsi
20. Kiki
21. Chipsy
22. Nutella
23. Ariel
24. Podravka juhe
25. Dukat jogurti
StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetTRŽIŠNA ANALIZA POKAZALA
Među TOP 25 brandova regije, 7 iz Hrvatske
24. veljače 2018. - 11:33