Kupovina proizvoda na akciji i brojne druge pogodnosti koje nam nude trgovine, često su nam velika olakšica pri plaćanju, posebno imajući u vidu inflaciju s kojom se suočavamo posljednjih mjeseci, a koja podiže cijene iz dana u dan. Ipak, pri svakoj kupovini obratite pažnju, jer se trgovine služe raznim trikovima da privuku potrošače da neki proizvod kupe, a račun na kasi ne da nije umanjen, nego je često i veći.
Nova.rs izdvojila je pet trikova kojima se služe trgovci kako bi nas zavarali.
Povećaju cijenu proizvoda prije nego što je snize
Velika sniženja koja nas mame nerijetko su zapravo redovna cijena tog proizvoda.
Naime, trgovci nekoliko dana prije sniženja uvećaju cijenu proizvoda, a potom redovnu cijenu prikažu kao sniženje.
Nekome tko samo prođe kroz trgovinu ovo neće ni zapeti za oko, ali na ovo treba dobro obratiti pažnju.
Na polici akcija, a na blagajni…
Još jedan primjer iz trgovina jesu akcije koje više na važe. Ispod određenih proizvoda stoji akcijska cijena, a informacija o trajanju te akcije je ispisana toliko sitnim slovima, da će vam, u najmanju ruku biti potrebno povećalo da vidite do kada je proizvod na akciji.
I naravno da se akcijske cijene na policama zadrže i po nekoliko dana od završetka iste, a na blagajni nam se naplati redovna cijena.
Otvorite dobro oči kada kupujete posuđe u trgovini
Možda ne biste ni pomislili na to, ali morate biti oprezni i kada u u trgovini želite kupiti čaše, tavu ili lonac.
Nerijetko se ispod cijene posude, recimo, nađe cijena jedne čaše, pa vam je i tu, kao i u slučaju sa akcijama, potrebno oštro oko.
Popust od 50% ili ipak ne
Ovo se odnosi na sve trgovine.
Veliki natpis da je popust 50% pokvarit će nam saznanje da jedno malo „do“ mijenja sve.
Najčešće se radi o popustu od 10-20%, a on svakako spada u ovu kategoriju do 50%.
Čuveno 1+1 gratis
Još jedna od zamki u marketu je čuvena akcija 1+1 gratis.
Dva ista proizvoda, upakirana zajedno, dobijate po povoljnoj cijeni. Međutim,ono što se često događa je da kada te proizvode kupite odvojeno, prođete jeftinije – zato se nemojte zaletjeti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....