Hrvatski zavod za javno zdravstvo danas je povukao uputu u sklopu epidemioloških mjera uslijed pandemije COVID-a19 koja je stupila na snagu jučer, a prema kojoj su zabranjeni nastupi glazbenika i dj-eva u zatvorenim i na otvorenim prostorima te prema kojoj izvor buke smije biti najviše 50 decibela. Tom uputom noćni klubovi mogli su raditi nakon 24 sata samo na otvorenom pod uvjetom da se nalaze izvan naseljenog prostora. Odluka je izazvala oštre reakcije obzirom na turističku sezonu te da primjerice buka od prometa na gradskim prometnicama nije manja od 70 decibela.
Nove upute za ugostiteljske objekte i obiteljska poljoprivredna gospodarstva kojima je dozvoljena priprema, dostava i usluživanje u zatvorenim prostorima te na otvorenim terasama i drugim otvorenim prostorima za usluživanje hrane, pića, napitaka i slastica Ugostiteljskim objektima i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima koji sukladno rješenju nadležnog upravnog tijela pripremaju i uslužuju goste toplim i hladnim jelima te slasticama dopušteno je usluživanje gostiju koji sjede za stolovima u zatvorenim prostorima.
Usluživanje u zatvorenom dijelu objekta:
1. Omogućeno je usluživanje toplim i hladnim jelima te slasticama gostiju koji sjede za stolovima u zatvorenim prostorima.
2. Ako se radi o isporuci (preuzimanju ili dostavi) hrane, pića, napitaka i slastica za van, naručitelj preuzima kupljeno na vratima, prozoru ili neposredno ispred vrata objekta. Prilikom čekanja u redu za isporuku, posjetitelji moraju nositi maske za lice ako se ne može među gostima održavati fizički razmak od 2 metra.
3. Najvažnija mjera je osiguranje adekvatnog razmaka među gostima koji nisu iz istog kućanstva. Stolovi i stolci moraju biti razmješteni na način da je razmak između stolova minimalno 2 metra.
4. Ovisno o veličini zatvorenog prostora, izračunava se najveći broj korisnika koje mogu istovremeno biti u objektu. Vlasnici objekata su odgovorni za kontrolirano punjenje objekta.
5. Na objekte se moraju staviti obavijesti o najvećem dopuštenom broju posjetitelja, obvezi držanja razmaka i korištenju maski. Nužno je osigurati da se ne stvaraju gužve, te da se jasne upute o tome stave na sve ulaze i vidljiva mjesta.
6. Na ulasku u objekt treba biti dostupno dezinfekcijsko sredstvo s istaknutom obavješću o tome da je obavezno dezinficirati ruke pri dolasku.
7. Tijekom boravka u zatvorenom prostoru svi gosti dok ne sjede za stolovima moraju nositi masku i obavijest o toj obavezi mora biti jasno istaknuta na ulasku u objekt.
Usluživanje gostiju ugostiteljskih objekata i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koja pružaju ugostiteljske usluge na način da hranu, piće, napitke i slastice mogu usluživati na prostoru za usluživanje na otvorenom:
1. Na otvorenom i na terasama dopušteno je usluživanje isključivo gostima koji sjede za stolovima, uz strogo pridržavanje propisanih epidemioloških mjera.
2. Ako se radi o isporuci (preuzimanju ili dostavi) hrane, pića, napitaka i slastica za van, naručitelj preuzima kupljeno na vratima, prozoru ili neposredno ispred vrata objekta. Prilikom čekanja u redu za isporuku, posjetitelji moraju nositi maske za lice ako se ne može među gostima održavati fizički razmak od 2 metra.
3. Najvažnija mjera na terasama je osiguranje adekvatnog razmaka među gostima koji nisu iz istog kućanstva. Stolovi i stolci moraju biti razmješteni na način da je razmak između stolova minimalno 2 metra.
4. Ovisno o veličini otvorenog prostora ili terase, izračunava se najveći broj korisnika koji mogu istovremeno biti u objektu. Vlasnici objekata su odgovorni za kontrolirano punjenje otvorenih prostora objekta i terasa.
5. Na objekte se moraju staviti obavijesti o najvećem dopuštenom broju posjetitelja, obvezi držanja razmaka i korištenju maski. Nužno je osigurati da se ne stvaraju gužve, te da se jasne upute o tome stave na sve ulaze i vidljiva mjesta.
6. Ako terase imaju pregrade i zidove od pleksiglasa, plastike ili stakla, iste se trebaju ukloniti ili otvoriti tako da prostor terase bude otvoren. Otvorenom terasom smatra se i terasa koja ima krov i otvoreno više od polovice pripadajućih stijena.
7. Na ulasku u terasu treba biti dostupno dezinfekcijsko sredstvo s istaknutom obavješću o tome da je obavezno dezinficirati ruke pri dolasku.
8. Tijekom ulaska u zatvoreni prostor (odlazak na toalet ili slično) svi moraju nositi masku i obavijest o toj obavezi mora biti jasno istaknuta na ulasku u objekt.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....