Prije svečanog otvorenja Pelješkog mosta porazgovarali smo i s Josipom Škorićem, predsjednikom uprave Hrvatskih cesta.
- Osjećam se ponosno, kao i svi oni koji su sudjelovali u izgradnji ovog mosta, odnosno ove prometnice. Ponavljam, osjećam i dijelim ponos sa svima onima koji su na bilo koji način sudjelovali u realizaciji ovog projekta - rekao je on.
U posljednjoj fazi izgrade most je naišao i na velike probleme budući da je pandemija koronavirusa utjecala prvo na materijal, a kasnije i na ostale fragmente koji su stizali iz Kine.
- Mi smo predvidjeli neke rizike prilikom izrade projektne dokumentacije i prilikom izrade analize rizika. Međutim, višu silu, odnosno koronu, nismo mogli predvidjeti, ali smo i u toj pandemiji uspjeli snaći. Neke stvari su predstavljale problem, najviše komunikacija i prometna povezanost s Kinom o čemu nam je ovisila izgradnja mosta jer je sav materijal stizao od tamo pa sve do opreme i radnika - objasnio je Škorić.
Iako se most pušta u osobni promet, onaj teretni morat će još pričekati.
- Napravili smo reviziju cestovne sigurnosti upravo s ciljem podizanja razine sigurnosti na ovoj prometnici. Preporuka je da prva tri mjeseca, odnosno za vrijeme turističke sezone, isključimo teški teretni promet i opasne tvari. Kao i da smanjimo malo brzinu od one na koju je projektiran jer upravo na novim dionicama državnih cesta, koje su geometrijski odličnih karakteristika poput ove, imamo najveći broj nesreća u ranom periodu eksploatacije. Dobili smo te preporuke prometnih stručnjaka koji se bave sigurnošću i pridržavat ćemo ih se. Poglavito je to važno iz aspekta prolaska kroz Ston, koji je ne samo grad pod zaštitom, već i grad u kojem postoji veliki problem s pješacima tijekom ljeta. Taj obim prometa i taj teški promet bio bi ugroza za njihovu sigurnost - zaključuje.