StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetDOVEO BUGATTI |

SRAMOTNI HRVATSKI JAL: Cijela se regija ‘klanja‘ Rimcu‘, a onda su se javili dežurni hejteri.Ali, ne daj se Mate, pokazao si svijetu da si genijalac!

Piše dv
6. srpnja 2021. - 15:40

Eto, činilo se da se ovom najnovijom akvizicijom Mate Rimac konačno dokazao i najvećim skepticima. Velim, činilo se, jer parkirati veliki Bugatti u malu Hrvatsku stvar je vrijedna divljenja, naklona do poda, i ima li koga razumnog na kugli zemaljskoj tko se na to može baciti blatom?

Što se tiče automobilske industrije, piše "Slobodna Dalmacija" mi smo, nažalost, europska provincija, šljakeri koji spajaju blatobrane i šiju navlake za siceve. I zato je sam spomen luksuznog Bugattija koji se dovezao u naš tamni vilajet vijest za naslovnice svih novina u regiji.

image
SCREENSHOT FACEBOOK

Dokaz da se može kad se hoće. I kad se juri naprijed u šestoj brzini bez obzira na to koliko je konkurencija sa zapada, filovana jeftinim novcem i političkim potporama, miljama ispred tebe. I koliko se ta utrka na trenutke čini besmislenom, nepravednom i unaprijed izgubljenom.

Pa, opet je Mate prvi stigao na cilj. Rimac je pobjednik, Rimac je heroj nacije. No, kako za koga. Bez obzira na dio javnosti koji mu ispisuje laude, uključujući i potpisanog novinara, hejteri ne posustaju. I dalje se na društvenim mrežama riga vatra zbog, kako će napisati, Rimčeva "tobožnjeg uspjeha"; i dalje se pokazuje da sintagma "hrvatski jal" nije nastala tek tako, bezveze, i da ima uporište u našoj zbilji.

image
SCREENSHOT FACEBOOK

Sve velike karijere imaju stranputice. Put do uspjeha nerijetko vodi zavojitim stubama. Ne mora, znači, Rimac biti svetac niti ga se sprema za beatifikaciju, ali ovako veliki uspjeh nitko i ništa ne može osporiti. I Rimac i njegovi suradnici zaslužuju punu potporu Vlade, ali i ukupne javnosti da u Hrvatskoj stvore tvornicu modernih automobila u kojoj će se angažirati visokokvalificirana radna snaga. A to nam je upravo i cilj. Zar ne govorimo o tome da ne smijemo ovisiti samo o turizmu i da bi trebalo početi stvarati novu vrijednost? Pa evo je; tu je, Rimac samo što nije zaverglao Bugatti, i zašto ga onda omalovažavati, zašto mu bacati klipove pod noge, zašto ga ne isticati za primjer drugima jer mu je krajnji cilj visokosofisticirani proizvod?

image
SCREENSHOT FACEBOOK

Na potezu je i sveučilišna zajednica. "Slobodna Dalmacija" piše kako već sada treba obrazovati kadar koji će pratiti njegove projekte u Svetoj Nedelji. Ne radi se ovdje o pukom zanesenjaku, mladom čovjeku koji sanja da će se vinuti među zvijezde; on je to već učinio, on se već ravnopravno nosi s najboljima u svojoj branši, i zato će se svaki novčić koji kao društvo uložimo na genijalnog Matu sto puta pozlatiti.

image
SCREENSHOT FACEBOOK

Hiperauti, poput njegove Nevere koja stoji dva milijuna eura, pronalazit će svoje kupce. Mi se ne možemo nositi s masovnom proizvodnjom, Kina i Azija tu su odavno ostvarile primat, čak su i Sjedinjene Države izgubile tu bitku, ali ako Bugatti Rimac d.o.o. ponudi kvalitetu, nešto originalno i ispred vremena, a poznajući Rimčevu upornost i akumulirano iskustvo & znanje – hoće, Hrvatska će se tako konačno upisati među one zemlje kojima marka automobila stvara određenu reklamu i imidž.

image
SCREENSHOT FACEBOOK

Kaži Mercedes, pamti Njemačka, reci Volvo, misli Švedska, napiši Bugatti i sjeti se Hrvatske i Rimčeva startupa koji je krenuo iz garaže, pa s jednim Porscheom stigao Bugatti i preveo ga u svoju "ergelu".

22. studeni 2024 06:16