U emisiji ‘Bez kompromisa‘ srpske televizije ‘Studio B‘ gostovao je prof. dr. Ilija Kajtez, poznati srpski filozof i sociolog u mirovini. Jedna od tema koje su se dotaknuli je i Ivana Knoll, naša najpoznatija navijačica. Voditelj emisije Igor Ćurčić upitao ga je da komentira slučaj djevojke ‘odjevene u donji veš‘ dodavši kako je ona uvijek fotografirana u uzorku šahovnice kao i da zbog nevjerojatnog broja stranaca i pratitelja to sada već postaje ‘neki polupolitički projekt‘ te oni kao emisija koja se bavi geopolitikom i politikom to moraju prokomentirati.
- U životu i politici ne postoji slučajnost. Neki će misliti da je to njen osobni projekt, no kasnije će se ispostaviti da je to dobro planirani projekt, da iza toga stoje ozbiljne obavještajne službe, prije svega zapadne obavještajne službe čiji je na ovim terenima podizvođač hrvatska obavještajna služba, donosi Slobodna Dalmacija.
Hrvatska obavještajna služba je najprisutnija na našem terenu jer su oni podizvođači radova stranih obavještajnih službi i jer imamo isti jezik i istu kulturološku matricu, a imaju i rođake i prijatelje, i dosta poduzeća je došlo... Ovo je jako dobro osmišljeno. Ono što privlači većinu ljudi je golotinja na ivici pornografije. I onda je to mamac za mušku populaciju, da bi se kasnije krenulo u idući korak, a to je suptilno doziran marketing u korist Hrvatske i zapadne demokracije i ispostavit će se protiv Srba, jer Hrvati što god da rade, kakve god uspjehe postizali, ne može da ima takvu snagu i moć ako nije okrenuto protiv Srba. Tu postoji kolektivna patološka mržnja i na kraju će sve ove zanosne slike biti okrenute u korist Hrvatske, njene nezavisnosti i neoustaške ideologije, a protiv nas Srba, jer to je omiljena tema Zapada i hrvatskih medija i hrvatskih službi - kazao je Kajtez.
- Iza ovih akcija stoje zaista vrlo ozbiljni centri moći. Kad se suočavamo s obavještajnim radom moramo imati u vidu činjenicu da iza toga stoje Tink-tankovi, ozbiljni fakulteti, instituti, mudri ljudi različitih profila, tako da je to na znanstvenoj osnovi ide ka tome da se pridobije duša ljudi, da se utječe na njihovu svijest. Nema previše improvizacije, sve je do detalja isplanirano. Kao što vidimo na ovim slikama, nema ništa slučajno, to je dio jako dobro osmišljene akcije obavještajnih službi - zaključio je srpski sociolog.