Uz strateške projekte HTZ-a, TZ grada Dubrovnika je ove godine, financirala čitav niz kampanji, od kojih izdvajamo promotivnu kampanju za listopad s Jet2com, koja je pomogla boljem punjenju zrakoplova krajem sezone i zimsku kampanju koju upravo za cijeli zimski period provodimo s British Airways-om”, rekao je direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika, Miro Drašković koji sudjeluje na sastancima s britanskim organizatorima putovanja na vodećem svjetskom turističkom sajmu World Travel Market u Londonu. Tamo se još danas i sutra Turistička zajednica grada Dubrovnika, predstavlja kao jedan od suizlagača na štandu Hrvatske turističke zajednice, budući je Dubrovniku britansko tržište tradicionalno na prvom mjestu. Sajam WTM London se ove godine održava po 43. put, a svake godine ga posjeti više od 50.000 profesionalaca u turizmu. Očekuje se kako će 70% Britanaca ove godine biti zainteresirano za putovanja.
TZ grada Dubrovnika tijekom cijele zime intenzivno provodi marketinšku kampanju s British Airways-om na UK tržištu s posebnim naglaskom na događanja tijekom cijele zime i promociju zimskih direktnih letova iz Londona za Dubrovnik.
“Tržište Ujedinjenog Kraljevstva tradicionalno je najznačajnije turističko tržište u Dubrovniku te stoga posebnu pozornost dajemo održavanju i unapređenju poslovnih odnosa sa svim dionicima na tržištu, od touroperatora u svim segmentima preko organizatora kongresa i MICE do avio-prijevoznika rekao je Drašković. Na WTM-u se predstavlja i Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije koja je na štandu postavila modul s izložbom muzejskih eksponata iz hrvatske povijesti i kulture pod nazivom „Hrvatska škrinja blaga“. Na ovaj način se prezentira hrvatska tradicija, inovativnost i atrakcije, a stvoren je i prostor gdje se posjetitelji mogu zadržati i istražiti ponudu.
Dodajmo kako je Dubrovačko-neretvansku županiju u prvih deset mjeseci ove godine posjetilo preko 247.000 Britanaca s ostvarenih 1.280.000 noćenja, te se upravo oni nalaze na prvom mjestu top liste posjetitelja Dubrovačko-neretvanske županije već dugi niz godina.
Samo u Dubrovniku je tijekom prvih deset mjeseci 2022. godine, zabilježeno 168 420 gostiju iz Ujedinjenog Kraljevstva, što je ostvarenih 86 % turističkog prometa s tog tržišta u usporedbi s rekordnom 2019. godinom u istom razdoblju. Turisti iz Ujedinjenog Kraljevstva od početka 2022. godine ostvarili su 794 021 noćenja, odnosno 87 % turističkog prometa s tog tržišta u usporedbi s rekordnom 2019. godinom za isto razdoblje.
Od ovog londonskog sajma hrvatska turistička delegacija predvođena ministricom turizma i sporta Nikolinom Brnjac te direktorom HTZ-a Kristjanom Staničićem, puno očekuje. Već su se prvog dana posvećenog biznis sastancima susreli s predstavnicima važnih partnera kao što su easyJet, Jet2.com & Jet2Holidays, SAGA, G2 i Expedia Group, a sastanak je održan i sa predstavnicima Britanskog udruženja putničkih agencija (ABTA).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....