Dubrovnik, Zagreb i Istra su još jednom predstavljeni kao vrlo atraktivne i tražene destinacije među američkim turistima više platežne moći, zahvaljujući suradnji Virtuoso konzorcija i triju turističkih zajednica koje dugi niz godina ulažu u promociju u sjevernoameričko tržište - Turističke zajednice grada Dubrovnika, Turističke zajednice grada Zagreba i Turističke zajednice Istre.
Naime, najnoviji projekt Virtuoso Digital Destination (VDD) osigurao je veći prostor i platformu za opsežniju prezentaciju ponuda navedenih destinacija, edukaciju te interakciju s Virtuoso mrežom agencija i turističkih savjetnika. Zahvaljujući spomenutim turističkim zajednicama, Zagreb, Dubrovnik i Istra su prve europske destinacije koje sudjeluju u Digital Destination projektu, odmah nakon Australije, Kanade i Los Cabosa. VDD projekt osmišljen je u cilju poboljšanja iskustva korištenja Virtuoso.com, vodećom globalnom mrežom specijaliziranom za iskustvena i luksuzna putovanja, nudeći sveobuhvatnu platformu posvećenu atraktivnim odredištima. Kombinacijom vizualno privlačnog dizajna, iskustveno pisanog i atraktivnog video sadržaja te ciljanih marketinških kampanja, VDD nadilazi tradicionalne metode vidljivosti i promocije destinacije te učinkovito pridonosi rastu interesa potencijalnih posjetitelja.
U kreiranju sadržaja Dubrovnika Zagreba i Istre i sudjelovali su djelatnici navedenih turističkih zajednica, Virtuoso tim i 3 poznata novinara, vrlo dobra poznavatelja ljepota Hrvatske – Kristin Vuković, David Farley i Alex Crevar, a sadržaj je dostupan na: https://www.virtuoso.com/travel/destinations/europe/croatia.
Direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika, Miroslav Drašković ovom prilikom je izjavio: „S obzirom na dosadašnje uspjehe u privlačenju američkih turista, vjerujemo da će sudjelovanje u Virtuoso Digital Destination projektu dodatno unaprijediti našu turističku ponudu i učvrstiti poziciju Dubrovnika kao prestižne destinacije na globalnoj razini. Ova suradnja omogućit će nam da se detaljnije predstavimo i pokažemo sve čari Dubrovnika kroz prilagođene marketinške kampanje i sadržaje visoke kvalitete, naglašavajući autentičnost i jedinstvenost našeg Grada. Možemo se pohvaliti nizom ponuda za luksuzne putnike, uključujući posjete povijesnim znamenitostima, vrhunske gastronomske doživljaje i luksuzan smještaj. Izravni letovi između Dubrovnika i Sjedinjenih Američkih Država ne samo da olakšavaju putovanje, već i omogućuju većem broju turista da dožive sve što naš grad nudi, od predivnih plaža i otoka do kulturnih događanja svjetske klase. Američko tržište je u porastu svake godine, a u odnosu na rekordnu 2019. godinu, u 2024. bilježimo rast od 13 posto u dolascima i 11 posto u noćenjima. Ova impresivna statistika potvrđuje rastući interes američkih turista za Dubrovnik, čineći naš grad nezaobilaznom destinacijom za luksuzna putovanja.”
Direktorica Turističke zajednice grada Zagreba, Martina Bienenfeld izjavila je: „Tržište SAD-a predstavlja ključno daleko tržište na kojem kontinuirano provodimo promociju Zagreba u proteklih nekoliko godina. Izuzetan interes za Zagreb potvrđen je rezultatima prvog dijela ove godine, koji ukazuju da su gosti iz SAD-a vodeći po broju ostvarenih dolazaka i noćenja među stranim posjetiteljima. Konkretno, s više od 30.000 dolazaka i 67.000 noćenja, Amerikanci bilježe porast od 11 posto u odnosu na prethodnu godinu. Fokus Virtuosa na luksuz i prilagođena iskustva putovanja izdvaja
ga kao vrhunski resurs za one koji traže jedinstvene i visokokvalitetne turističke doživljaje pa je sudjelovanje u ovom projektu prirodan slijed naših promotivnih aktivnosti na američkom tržištu, posebno zato jer su slične ciljane marketinške kampanje uspješno potaknule rast aktivnosti i angažmana agencija/savjetnika za putovanja i njihovih klijenata. Naime, prema dostupnim podacima, ovaj projekt je do sada rezultirao nekoliko puta većim porastom interesa za promovirana odredišta, što ukazuje na učinkovitost kampanje u privlačenju i zadržavanju pažnje putnika za iskustvena putovanja.“
Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije je izjavio: „Iako US market u ukupnom udjelu na području Istre ne ulazi u top 10 najznačajnijih tržišta, ono je za Istru itekako važan segment. Ta činjenica posebno vrijedi za period u zimskim mjesecima, pred i posezoni, kao i u cjenovno višem razredu kvalitetnijeg smještaja kada ne samo Amerikanci, već i druga daleka tržišta pod okriljem Virtuosa u većem broju posjećuju Istru. Taj trend je značajno veći i uočljiviji od kad je Istra postala Virtuoso preferred partner. Biti dio velike obitelji Virtuoso je za Istru posebno važno i iz razloga jer veliku pažnju posvećujemo održivom i odgovornom razvoju s jedne strane, dok s druge inovativni razvojni projekti koji su povezani sa wellbeingom, zdravljem, pomlađivanjem i dugovječnošću je nešto što gosti Virtuosa itekako cijene, prepoznaju i kupuju. Obzirom da se na razini Istre godišnje investira oko 300 M Eura u novi razvoj, podizanje razine kvalitete smještaja i usluge, u podizanje konkurentnosti svih destinacija u Istri, zajedničko partnerstvo s Virtuosom je od neprocjenjive važnosti.“
Javier Guillermo, direktor Virtuoso strateških partnerstva je izjavio: „Virtuoso Digital Destination ostvario je uspjeh i pokazao se vrlo učinkovitim među putnicima visoke platežne moći. Naime, VDD i popratne digitalne kampanje za Kanadu, Australiju i Los Cabos potakle su značajan rast interesa i angažmana ciljanih korisnika, nadmašujući rezultate drugih destinacijskih stranica. Uspjeh projekta mjeri se u rastu rezervacija za putovanje u spomenute destinacije.”
Podsjećamo, Virtuoso je vodeća globalna mreža za luksuzna putovanja koja okuplja agencije s više od 20.000 savjetnika za putovanja i 2.200 partnera (hoteli, vile, turoperatori, DMC, kompanije za krstarenja, turističke zajednice, itd.), a u industriji putovanja Virtuoso je sinonim za stručnost, sigurnost, povjerenje i visokokvalitetnu uslugu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....