StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoTREND ‘DIGITALNIH NOMADA‘

Evo koliko će sve to otprilike koštati Grad i gradsku Turističku zajednicu koja je podigla kredit od 5 milijuna kuna!

Piše Dubravka Marjanović Ladašić
14. travnja 2021. - 07:20

Nakon što je najavljeno da je deset digitalnih nomada iz različitih dijelova svijeta odabrano da provedu besplatno mjesec dana u Gradu Dubrovniku, detaljno istraže destinaciju i svojim iskustvom pomognu doprinijeti stvaranju boljeg ozračja za buduće nomade koji će za svoje mjesto rada odabrati Dubrovnik, zanimalo nas je koja je konkretno korist od tog projekta.

image

U Dubrovniku je održana i konferncija za digitalne nomade 
 
Tonci Plazibat/Cropix

Projekt 'The Dubrovnik digital nomad-in-residence zajednički je projekt Grada Dubrovnika i Turističke zajednice grada Dubrovnika, u suradnji s Total Croatia News i Saltwater Nomads, a deset nomada stiže 23. travnja. Odabrani su između 115 aplikacija na natječaju održanom u ožujku ove godine. Svi imaju već bogato iskustvo u načinu rada na daljinu, a stižu iz različitih branši, od produkcije, marketinga, ekonomije, poduzetništva i medija. Cilj je, kako je rečeno na predstavljanju ovog projekta, upoznati goste s gradom i okolicom te ih uključiti u sve kulturne i javne programe kako bi oni dalje privlačili svoje prijatelje, obitelj i sve više digitalnih nomada, te tako u konačnici postali svojevrsni ambasadori Dubrovnika.

Pitali smo direkoricu TZ Grada Anu Hrnić koliko će nas to konkretno koštati, tko i u kojem objektu plaća njihov boravak, te što im je sve plaćeno, odnosno, koji su financijski efekti ovog projekta. Naime, Turistička zajednica pokrenula je projekt u vrijeme kada su podigli kredit od 5 milijuna kuna za preživljavanje:

image
Ana Hrnić, direktorica TZ Grada Dubrovnika

- Sudionicima je osiguran smještaj, izleti, nekoliko obroka tijekom boravka, te radionice. Još uvijek nije točno definirano u kojem objektu će boraviti, to će biti dogovoreno u narednim danima. Dobar dio ovih usluga je sponzoriran od strane naših partnera i dobavljača. Turističkoj zajednici Grada Dubrovnika odobren je kredit u iznosu od 5 milijuna kuna. Rok korištenja kredita je 31. svibnja te ćemo dotad definirati koliki iznos će biti iskorišten – odgovorila je Ana Hrnić.

Na pitanje koliko nas koštaju agencije Total Croatia News i Saltwater Nomads koje surađuju s TZ-om Grada, Hrnić je dala detaljan odgovor:

image
Grad i Turistička zajednica ugostit će deset digitalnih nomada iz cijelog svijeta
Grad Dubrovnik

- Radi se o ukupnom iznosu od 200.000 kuna za usluge izrade koncepta projekta DN-I-R, izrade vizualnog identiteta, obavljanje svih potrebnih pripremnih radnji za ostvarenje projekta, organizaciju internetskih prijava i procesa selekcije, izvođenje programa, tjedno izvještavanje, pripremu zaključka na kraju projekta, kao i organizaciju radionice i završne panel diskusije te intenzivnu promociju cjelokupnog projekta u svim fazama. Dosadašnje aktivnosti vezane za pozicioniranje Dubrovnika kao destinacije za digitalne nomade već su nam donijele značajan globalni PR, pa je tako o toj temi pisao i ugledni Washington post – istaknula je Hrnić.

Pored navedenog, za uskršnje blagdane TZ Grada je u suradnji s poznatom dubrovačkom influencericom, Dorom Predojević, koju prati 68.000 ljudi na Instagramu, nagradila dvije Hrvatice besplatnim vikendom u Dubrovniku. Zanimalo nas je koliko je to koštalo, je li Dora Predojević nešto naplatila (posredno ili neposredno) ili je besplatno pomogla svom Gradu? Naime, prema riječima onih koji redovno prate razne influencere, 68.000 pratitelja nije ništa posebno za Hrvatsku, a u globalnom smislu još i manje. Ana Hrnić ne bi se s njima složila:

image
Dobitnice nagradnog uskršnjeg natječaja s direktoricom dubrovačke TZ Anom Hrnić
Tz Grada Dubrovnika

- Gospođici Predojević plaćeno je 5.000 kuna i riječ je o partnerskoj cijeni. Broj od 68.000 pratitelja je zavidan broj obzirom na doseg koji ima, a koji nije ograničen samo na domaće tržište već na cijelu regiju, a to mogu svakako potvrditi i brojne prethodne suradnje koje je Dora imala s brojnim svjetskim i regionalnim brendovima. Ovakvu vrstu promocije prepoznali su i iz hotelske kuće Jadranski luksuzni hoteli, koji su ustupili besplatan hotelski smještaj za dobitnice nagradnog natječaja – rekla je naša sugovornica.

image
Granica na Kleku
Denis Jerkovic/cropix

Zanimalo nas je i zašto se u predsezoni nigdje ne oglašava da je prolazak kroz BiH tranzitni i da turisti neće imati problema s testovima, potvrdama za COVID i sličnim pri prolasku kroz BiH. To se prošle godine nije znalo, pa auto turisti nisu ni razmišljali doći k nama jer su morali proći kroz BiH. - Od početka pandemije sve informacije vezano za pravila i restrikcije oko putovanja redovito komuniciramo s našim predstavništvima, kao i partnerima na svim emitivim tržištima – istaknula je direktorica TZ Grada.

16. travanj 2024 12:49