Gradonačelnik Mato Franković prokomentirao je i učinke marketinške kampanje u vrijednosti 14 milijuna kuna kojom bi se privukli gosti i u ovim za turizam nimalo jednostavnim vremenima:
- Situacija napreduje dobro, nakon onoga što smo dobili od Ministarstva turizma kao mogućnost udruženog oglašavanja u iznosu od 14 milijuna kuna koji ne bi financirao Grad Dubrovnik nego bi to bila sredstva koja bi Gradu Dubrovniku bila doznačena kao destinaciji koja je najviše ugrožena kao aviodestinacija. Napravljen je cijeli plan promocije, dolazak aviona prema Dubrovniku, kontaktirane su sve velike aviokompanije i vidimo od Lufthanse, Easy jeta, Ryan Aira, Lux Aira pa do Croatia Airlinesa, počele su se postupno uvoditi linije. Uskoro ćemo vas detaljno obavijestiti o potpisanim ugovorima sa svim tim kompanijama koje će imati jednu obvezu, a to je obveza tjednih naleta na Dubrovnik pod broj jedan i pod broj dva, da ti tjedni naleti traju do kraja ove godine. Dakle, da uđu duboko u dvanaesti mjesec ove godine i samim time će se marketinška kampanja isplatiti. Sve navedene tvrtke su prihvatile 'pravila igre', međutim, moraju se potpisati ugovori i sukladno tome onda nastavljamo dalje. Svakako mogu iskazati zadovoljstvo za suradnju koju je ovdje i u ovoj priči pokazala Zračna luka Dubrovnik. Mi ne smijemo dozvoliti bilo kakvo brzo otvaranje, sve se radi postepeno, korak po korak i vidite da je situacija s koronom pod kontrolom, tako da mislim da stanje ide ka normalizaciji i o tome svjedoče, naravno, i ove najave. Posebno vesele najave s britanskog tržišta, ponovno je danas The Daily Telegraph objavio Dubrovnik kao jednu od zelenih destinacija, odnosno mjesto poželjno za Britance. Očekujemo da će se Velika Britanija otvoriti negdje 15. srpnja i odmah poslije toga očekujemo i Easy Jet i British Airways da krenu letjeti za Dubrovnik, što nama u konačnici donosi plus kao destinaciji, kazao je Franković.
Odgovarajući na pitanje misli li da još nismo dovoljno konkurenti u odnosu na druge gradove, primjerice Split, prvi čovjek Grada je izjavio:
- Tko god pokušava usporediti Zračnu luku Dubrovnik sa Zračnom lukom Split, taj pojma o turizmu i turističkim aktivnostima nema. Najprometnija luka u Republici Hrvatskoj je ZL Split, područje koje gravitira ZL Split je sedam puta veće nego područje koje gravitira ZL Dubrovnik. Dakle, uopće se ne može uspoređivati jedno s drugim, rekao bi jedan čovjek 'uspoređuju se babe sa žabama'. To jedno s drugim nema nikakve veze - oštar je i nedvosmislen bio Franković.
StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoPROGNOZE ZA SEZONU |
GRADONAČELNIK OPTIMISTIČAN Vesele nas najave s britanskog tržišta, a usporediti Zračnu luku Dubrovnik sa splitskom je kao usporedba baba i žaba
29. lipnja 2020. - 13:49
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....