Problem radne snage nije pitanje samo hrvatskog turizma, nego cijele industrije, pogotovo europskog turizma. A kao i uvijek, u tržišnoj utakmici najčešće pobjeđuju oni koji imaju najbolje uvijete. Europski hoteli iz Austrije, Njemačke i drugih europskih zemalja nude puno bolje uvjete rada, ne samo plaće, nego i stabilno te poticajno cjelogodišnje poslovno okruženje.
Upravo najbolji hoteli iz Bavarske dolaze po prvi puta u povijesti po radnu snagu u Hrvatsku. To valjda dovoljno govori o kvaliteti radne snage u Hrvatskoj, kvaliteti koju u Njemačkoj znaju cijeniti., donosi hrturizam hr.
Naime, radi se o tailor-made sajmu Hotel Job Fair koji se organizir, upravo za njih u Zagrebu i Splitu 14. i 15.rujna.
Priča oko Hotel Job Fair sajma počela je prošle godine, kada je Petar Aračić sa svojim partnerom ponudio tržištu drugačiji model sajam poslova u Beogradu, Sarajevu i Skoplju, a što se pokazalo kao pun pogodak.
Naime, prednost ovako koncipiranog sajma poslova je što kandidati imaju mogućnost razgovora s regruterima iz hotela jedan na jedan i odmah potpisati ugovor o radu te praktički drugi dan početi raditi.
Zahvaljujući uspjehu, organizatorima su se direktno javili hotelijeri iz Bavarske okupljeni u neformalnu asocijaciju, te su im ispred Hotel Job Fair predložili da samo za njih naprave tailor-made sajam poslova u Zagrebu i Splitu.
Tako u Zagreb i Split dolaze hoteli iz Münchena predvođeni hotelom Bayerischer Hof, Cortiina Hotel, Four Points by Sheraton Munich Arabellapark, Courtyard by Marriott Munich, Hilton Munich, Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski, Le Méridien Munich, Marriott Munich, The Rilano Hotel, The Westin Grand Munchen i Steigenberger Hotel. Popis hotela je sam vrh hotelijerstva i radi se o vrhunskim luksuznim hotelima koji traže kvalitetnu i iskusnu radnu snagu.
"Sajam poslova je za sve ljude iz sektora hotelijerstva koji su zainteresirani za poslove u najvećim i najprestižnijim hotelima u Njemačkoj. Cilj sajma je olakšati put do željenog posla i povezati kvalitetno osoblje s hotelima koji će na ovaj način dobiti motiviran i iskusan kadar. Ovaj događaj održava se u Zagrebu i Splitu i pruža vrhunsku platformu za povezivanje kako za kandidate, tako i za regrutere. Tailor-made pristup sajmu se pokazao kako najbolji način za pronalazak radne snage, kao i za prezentaciju hotela/brenda." ističe Petar Aračić iz Hotel Job Fair.
Postojeći sajmovi do sada su bili vezani uz kompletnu ponudu, tipa dani turizma, sajmovi turizma lova i robova itd... zavisno od regije, a ovo je bilo prvi puta da je odvojen i specijaliziran sajam, s formom jednodnevnog sajma i publikom koja je registrirana, dodaje Aračić i naglašava kako se radi o jednoj jako otvorenoj i iskrenoj formi, bez posrednika i kroz direktnu komunikaciju.
"Prvi naš sajam poslova bio je prošle godine u Beogradu, pa Sarajevu te Skoplju i sajmovi su privukli vrlo znakovit uspjeh zato što je to bilo prvi put da se tako nastupa na bilo kojem tržištu, a pogotovo hotelskoj industriji. S druge strane, po prvi put nastupaju hotelski accounti koji se pojavljuju u formi izlagača, ali su po istom specifičnom zadatku. Svi kandidati mogu posjetiti sve izlagače i onda odlučiti kome se direktno obratiti." navodi Aračić, donosi hrturizam.hr
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....