StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoDOBRE VIJESTI I ZA NAS

Najveća njemačka turistička agencija TUI smanjuje gubitke nakon pandemije, evo kakva je potražnja za putovanjima uz veće cijene

Piše Hina
14. veljače 2023. - 13:22

Njemačka turistička agencija TUI izvijestila je u utorak o znatnom manjem gubitku u četvrtom tromjesečju 2022. godine i istaknula snažnu potražnju za putovanjima u nadolazećoj ljetnoj sezoni.

TUI-jev prihod porastao je u prvom fiskalnom tromjesečju, koje je završilo u prosincu, za 58,3 posto, na 3,8 milijardi eura.

Gubitak prije kamata i poreza bio je gotovo upola manji nego u posljednja tri mjeseca 2021. i iznosio je 158,7 milijuna eura.

Kompanija ističe da je u prvom fiskalnom tromjesečju organizirala odmor za 3,3 milijuna gostiju, za 43,5 posto više nego na kraju 2021. godine.

image

Ilustracija

Nicolas Economou/Nurphoto Via Afp

Rezervacije za zimsku i ljetnu sezonu 2023. dosežu i 8,7 milijuna, naveli su, dodavši da je potražnja u protekla četiri tjedna nadmašila pretkriznu razinu, uz više prosječne cijene.

Mnogi su strahovali da bi recesijski pritisci mogli oslabiti potražnju, ali niskobudžetni avioprijevoznici izvijestili su o dobrim rezervacijama za ljeto, što pokazuje da su građani unatoč visokoj inflaciji spremni izdvojiti novac za odmor.

Cijene u turističkom sektoru još uvijek rastu slabije od troškova, što podržava optimizam, rekao je glavni izvršni direk

17. studeni 2024 07:45