Svi iznajmljivači znaju kako je upravo vrijeme za oglašavanje first minute ponude smještaja. To je ponuda koja se kreira za nadolazeću sezonu kako bi gostima u slučaju rane rezervacije, nudila popust na cijenu smještaja.
Mnogi iznajmljivači ne žele cijelu zimu brinuti hoće li napuniti svoje kapacitete u sezoni, pa se odlučuju na ovakvu ponudu, ali su svjesni i pravila kako se za first minute ne uključuje sav smještaj nego je to najčešće ograničeno brojem gostiju i razdobljem za booking. Najčešće se daje 5 pa i 20 posto jeftiniji smještaj ako se apartman ili soba bookiraju još tijekom zime, a gosti vole povoljniju cijena smještaja i mogućnost izbora smještajne jedinice.
No ako vam ovih dana još ne zvrckaju poruke i na stižu prve rezervacije s Airbnb-a ili Bookinga sezonu 2024., nema straha, jer gosti koji imaju namjeru doći kod vas možda još nisu kupili ni avionsku kartu, no svakako dolaze. Svi koji rade u turizmu svjedoci su rastućeg trenda last minute rezervacija i da se smještaj često rezervira tek kada gosti stignu u destinaciju. Trip Advisor tvrdi kako mlađe generacije turista, a gotovo polovica Milenijalaca, osoba koje su rođene od 1980. godine do 2000. godine koristi last minute booking. Ta je generacijska grupa predvodnik svih turističkih trendova, no tu nije riječ o uštedama nego Milenijalci ne vole planiranja dugo unaprijed i vole se služiti tehnologijom, a radije troše novac na doživljaj, nego na kupovinu materijalnih stvari. Već sada zahvaljujući njima turistički promet u svijetu u stalnom je rastu, a do 2025. godine, Milenijalci će s generacijom ‘Z‘ koja ih slijedi, predstavljati polovicu putnika u svim svjetskim destinacijama. Rade puno više, a manje zarađuju od svojih roditelja - ‘boomera‘ i generacije ‘X‘, koji su putovanja brižno planirali i rezervirali puno ranije, analogno, pismom, telefonom, putem agencija…